DSpace talpykla

Stilistiniai būdai stiprinantys reklamos informaciją

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Dolgovas, Maksimas
dc.date.accessioned 2021-02-03T08:38:05Z
dc.date.available 2021-02-03T08:38:05Z
dc.date.issued 2021-01-21
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4224
dc.description Maksimas Dolgovas, Stylistic Ways of Intensifying the Message of Advertisements Professional Bachelor Thesis. Scientific advisor, associate professor R. Jasnauskaitė, Kaunas University of Applied Sciences, the Language centre of the Faculty of Arts and Education. Kaunas, 2021. The paper consists of 36 pages and 14 references. Research purpose. Stylistic ways of intensifying the message of advertisements are popular these days. It is quite clear that advertising has a huge impact on our lives and we are inevitably involved in the advertising process. The aim of the paper is to reveal the most popular ways of intensifying the message meaning in different types of advertisements. Research methodology. Analysing theoretical sources helped to define the message meaning and ways to change it. The most popular and effective way of advertising is text, because the porpose of advertising is to tell a story. Linguistic analysis was done to find out the most popular ways of changing message meaning and which ways are the most popular. Conclusions. Analysis of the ways of intensifying the message of the advertisement revealed, that this type of message is not only just a simple matter of commerce, but has a significant historical background and still strongly performs in our social and economical activity. With the great importance it leads us everywhere. But it must be said, that this totality of advertising comes from the specifics of its stylistic and linguistic elements which makes the message of the advertisement intensive and eye-catching. Analysis of such elements as graphicaly designed abbreviations, parallel constructions, inversions and others let us to understand the basic principles of creating stylistic ways of intensifying the message of the advertisement. en_US
dc.description.abstract Maksimas Dolgovas, profesinio bakalauro baigiamasis darbas „Stilistiniai būdai stiprinantis reklamos informacija“. Baigiamojo darbo vadovė docentė R. Jasnauskaitė. Kauno Kolegijos menų ir ugdymo fakulteto Kalbų centras, Kaunas, 2021. Baigiamasis darbas susideda iš 36 psl, darbe panaudoti 14 šaltinių. Tyrimo tikslas. Stilistiniai būdai stiprinantis reklamos informacija šio metų yra gana aktuali tema. Visiškai aišku, kad reklama daro didžiulę įtaką mūsų gyvenimui ir mes neišvengimai dalyvaujame reklamos procesuose. Tyrimo tikslas yra išsiaiškinti kokie yra bendri reklamos bruožai ir kodėl reklama mums tapo tokia svarbi. Tyrimo metodologija. Naudojantis teoriniais šaltiniais pavyko apibrėžti kaip gali būti keičiama pranešimo reikšmė ir kaip ji gali būti sustiprinama įvairaus tipo reklamose. Lingvistinė analizė buvo taikoma norint atskleisti ką marketingo atstovai pasitelkia siekdami sustiprinti pranešimo reikšmę ir kokius būdus jie renkasi dažniausiai. Išvados. Stilistinių reklamos informacijos stiprinimo būdų analizė parodė, kad tokio pobūdžio pranešimas nėra vien tik komercinis reikalas, tačiau turi reikšmingą istorinę praeitį ir vis dar stipriai įtakoja mūsų socialinę ir ekonominę gyvenseną. Ji reikšmingai lydi mus visur. Tačiau reikia pasakyti, kad reklamos totalumas išauga iš jos stilistinių ir lingvistinių elementų specifikos, kurie reklamą paverčia intensyvia ir akį traukiančią žinute. Tokių elementų, kaip grafiškai sukurti trumpiniai, paralelinės konstrukcijos, „apvertimai“ arba inversijos bei kitų analizė leido mums geriau suprasti bazinius stilistinius reklaminės žinutės kūrybos principus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Advirtiesement, stylistic, syntactic, parallelism , expressive, antithesis, technique / Reklama, stilistika, sintaksė, paralelizmas, ekspresyvumas, antitezė, technika. en_US
dc.title Stilistiniai būdai stiprinantys reklamos informaciją en_US
dc.title.alternative Stylistic ways of intensifying the message of advertisement en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra