DSpace talpykla

Pramoginio pabėgimo kambario siaubo personažų įvaizdžių kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Tumšytė, Gabija
dc.date.accessioned 2020-11-19T08:45:17Z
dc.date.available 2020-11-19T08:45:17Z
dc.date.issued 2020-11-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4181
dc.description Fear is one of the strongest human emotions. When a person experiences it, one gets a burst of certain chemical compounds and such low doses of fear have a positive effect on human thinking and stimulate actions in complicated situations. Emotions are very important for our development and they play a role in exposing the stories and creating an image that makes it easier for others to understand a person's conditions and emotions and makes it easier to communicate. The aim of this work „Creating Images for the Horror Characters of an Entertainment Escape Room“ is to create 10 images for the actors of the thematic horror room and implement them in a creative photo shoot, taking into account the theme using the most popular fairy tale characters and their respective phobias. The problem analyzed in this thesis - what elements of the image of the actors of the horror escape rooms cause and increase the feeling of fear and how does the created looks in the promotional photos contribute to the revelation of the theme of the horror room? Therefore, during the empirical research, promotional photos of the competing horror-themed rooms in foreign countrieas and Lithuania are analyzed as well as the main recurring elements in order to help to create the looks for the promotional photos of the escape room. In the creative part of the work the analysis of the most popular fairy tales (according to the most frequent recurrences in the lists of online fairy tales) is implemented and an anonymous survey to identify the phobias associated with them is conducted, presenting the character and three possible phobias in the questionaire. Other works, that include chosen fairytales, storylines are also analyzed, such as films, cartoons, operas, theater plays, computer games, to find out the most recurring, recognizable elements of fairy tale characters, that later are used to create the images of the characters. Data collected during the analysis in the creative part is used to fulfill the creative project. Characters are created through their images and narratives, as well as exclusively sewn costumes, that fully convey the themes. These newly created characters could make the horror-themed room more interesting, original and exclusive in the Lithuanian market. A professional photoshoot was conducted with regard to the promotional image photographs of the competitors analyzed during the empirical analysis, and final images were created for advertising purposes. en_US
dc.description.abstract Viena iš stipriausių emocijų yra baimė. Žmogus ją patirdamas gauną tam tikrų cheminių junginių pliūpsnį ir tokios mažos baimės dozės teigiamai veikia žmogaus mąstymą, bei skatina veikimą komplikuotose situacijose. Emocijos turi didelę svarbą mūsų vystymuisi, būtent jos formuoja istoriją bei kuria įvaizdį, kurio pagalba aplinkiniams lengviau suprasti asmens būseną bei komunikuoti. Šio darbo „Pramoginio pabėgimo kambario siaubo personažų įvaizdžių kūrimas“ tikslas yra: atsižvelgiant į siaubo kambario kuriamą tematiką naudojant populiariausius pasakų personažus bei jų atitinkamas fobijas, sukurti 10 įvaizdžių teminio siaubo kambario aktoriams ir juos įgyvendinti atliekant kūrybinę fotosesiją. Baigiamajame darbe analizuojama problema – kokie siaubo pabėgimo kambarių aktorių įvaizdžio elementai sukelia ir padidina baimės jausmą ir kaip kuriamas įvaizdis reklaminėse nuotraukose prisideda prie siaubo kambario tematikos atskleidimo? Todėl empirinio tyrimo metu analizuojamos Užsienio ir Lietuvos konkuruojančių siaubo tematikos kambarių reklaminės nuotraukos bei pagrindiniai pasikartojantys elementai, padėsiantys sukurti kuriamo pabėgimo kambario įvaizdines reklamines nuotraukas. Kūrybinėje dalyje analizuojamos populiariausios pasakos (pagal dažniausiai pasikartojančias internetinių svetainių top pasakų sąrašuose) bei atliekama anoniminė apklausa nustatyti su jomis siejamas fobijas, pateikiant personažą ir tris galimai tinkančias fobijas. Taip pat analizuojami kiti kūriniai – filmai, animaciniai filmai, operos, teatras, kompiuteriniai žaidimai, kad išsiaiškinti pasakų personažų labiausiai atsikartojančius, atpažįstamus elementus, kurie bus panaudoti kuriant personažų įvaizdį. Atliekant kūrybinį projektą, naudojami kūrybinės dalies analizių metu surinkti duomenys. Kuriami personažai, jų įvaizdžiai bei naratyvas, siuvamas išskirtinis kostiumas pilnai perteikiantis tematiką. Naujai sukurti personažai kambarį galimai paverstų įdomesniu, originaliu ir išskirtiniu Lietuvos rinkoje. Atsižvelgiant į konkurentų reklamines įvaizdines fotografijas, atlikta profesionali fotosesija, taip pat sukurtos įvaizdinės nuotraukos, kurios naudojamos reklamos tikslais. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject fobijos, įvaizdis, pasakų personažai, siaubas, siaubo kambarys en_US
dc.title Pramoginio pabėgimo kambario siaubo personažų įvaizdžių kūrimas en_US
dc.title.alternative Creating Images for the Horror Characters of an Entertainment Escape Room en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra