DSpace talpykla

„Equa“ prekės ženklo žinomumo didinimas pasitelkiant nuomonės formuotojų komunikaciją

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Sasnauskaitė, Žydrūnė
dc.date.accessioned 2020-10-29T09:07:53Z
dc.date.available 2020-10-29T09:07:53Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4137
dc.description For brand it is very important to expeditiously respond to every customer needs and be able to manage, analyze and think about every information whether it is positive or negative. This professional BA thesis is done to analyze existing communication possibilities, which strengthen brand awareness and offer additional tools to that end. en_US
dc.description.abstract Prekiniams ženklams yra svarbu kuo operatyviau reaguoti į klientų poreikius bei valdyti, analizuoti ir vertinti įvairią – tiek teigiamą, tiek neigiamą – informaciją viduje ir išorėje. Darbas atliekamas siekiant išanalizuoti esamas komunikacijos galimybes, kurios stiprina prekės ženklo žinomumo didinimą ir pasiūlyti papildomas priemones tam tikslui įgyvendinti. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklas, žinomumo didinimas, nuomonės formuotojai, komunikacija en_US
dc.title „Equa“ prekės ženklo žinomumo didinimas pasitelkiant nuomonės formuotojų komunikaciją en_US
dc.title.alternative Increasing Equa Brand Awareness Influencer Communication en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra