DSpace talpykla

AB „Žemaitijos pienas“ įvaizdžio stiprinimas medijose vartotojų požiūriu

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Jokubauskaitė, Aistė
dc.date.accessioned 2020-10-29T07:30:21Z
dc.date.available 2020-10-29T07:30:21Z
dc.date.issued 2020-06-26
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4133
dc.description The professional bachelor thesis is analysed strengthening the image of AB “Žemaitijos pienas“ in the media from the consumers point of view. In analyzing the image and formation of the company wants to find out what the consumer's attitude is. In order to find out what consumer's attitude towards the image at AB “Žemaitijos pienas” will be the user questionnaire (survey), interview and that of results reveal what gives the best impression of the image company. The aim of this work is to find out what the attitudes to the image of consumers are. en_US
dc.description.abstract Profesinio bakalauro baigiamajame darbe analizuojamas vartotojų požiūris į įmonės įvaizdį medijose bei veiksniai galintys lemti įvaizdžio stiprinimą. Norint išsiaiškinti, koks yra vartotojų požiūris į AB „Žemaitijos pienas“ įvaizdį bus naudojama vartotojams skirta anketa (apklausa) ir norint išsiaiškinti įmonės įvaizdžio stiprinimą medijose, bus naudojamas interviu. Anketinės apklausos bei interviu rezultatai parodys, kokie veiksniai lemia ir sukuria geriausią įvaizdį medijose apie įmonę. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Įvaizdis, medijos, vartotojų požiūris en_US
dc.title AB „Žemaitijos pienas“ įvaizdžio stiprinimas medijose vartotojų požiūriu en_US
dc.title.alternative AB Žemaitijos pienas Image Improvement on the Media from Consumer Perspective en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra