DSpace talpykla

Pradinukų funkcinių rodiklių kaita taikant stabilizavimo pratimus

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Baltrukevičius, Matas
dc.date.accessioned 2020-10-23T09:38:19Z
dc.date.available 2020-10-23T09:38:19Z
dc.date.issued 2020-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4125
dc.description Relevance: Ligament easiness during growth is characteristic (L. Klenerman 1994). In addition, decreasing physical activity among children and dominant static positions have a significant impact on functional indicators and physical development in primary school students (Lisa R. Edelson et al. 2015). Topic: Changes of functional indicators of primary school students by applying stabilization exercises. Research problem: How do stabilization exercises affect changes in functional parameters (posture, static/dynamic balance, agility)? Object of the study: Functional indicators of elementary school students: posture, dynamic and static balance, agility. Aim of the study: To evaluate the change of functional indicators of primary school students by applying stabilization exercises. Tasks of the study: 1. Assess postural changes before and after the application of stabilization exercises 2. Assess the change of static and dynamic balance before and after the application of stabilization exercises. 3. Assess the change in agility before and after the application of stabilization exercises. Participants: 10 girls and 6 boys, 7-10 year old primary school students, who did not experience any injuries and did not have specific skeletal - muscular system disorders (scoliosis, hip dysplasia). Research methods: Stabilization exercises with play elements were applied. Research results: The results of the study showed that the established stabilization exercise program after physical exercise intervention improved posture by an average of 0,44 pt., static balance (eyes open) - 17.66 sec., static balance (eyes closed) – 1,67 sec., dynamic balance (left side) – 3,25%, dynamic balance (right side) - 2.81% and agility – 1,01 sec. Conclusions: 1. Spinal stabilization exercises improved the posture of primary school students. 2. Stabilization exercises improved the static and dynamic balance indicators of primary school students. 3. Stabilization exercises increased the agility of the primary school students during the shuttle run. en_US
dc.description.abstract Aktualumas: Augimo metu būdingas raiščių laisvumas (L. Klenerman 1994). Be to, mažėjantis fizinis aktyvumas vaikų tarpe ir dominuojančios statinės padėtys daro didelę įtaką funkciniams pradinukų rodikliams ir fiziniam išsivystymui (Lisa R. Edelson ir kt. 2015). Tema: Pradinukų funkcinių rodiklių kaita taikant stabilizavimo pratimus. Tyrimo problema: Kaip stabilizavimo pratimai daro įtaką funkcinių rodiklių (laikysenai, statinei/dinaminei pusiausvyrai, vikrumui) kaitai? Tyrimo objektas: Pradinukų funkciniai rodikliai: laikysena, dinaminė ir statinė pusiausvyra, vikrumas. Tyrimo tikslas: Įvertinti pradinukų funkcinių rodiklių kaitą taikant stabilizavimo pratimus. Tyrimo uždaviniai: 1. Įvertinti laikysenos kaitą po stabilizavimo pratimų taikymo. 2. Įvertinti statinės ir dinaminės pusiausvyros kaitą po stabilizavimo pratimų taikymo. 3. Įvertinti vikrumo kaitą po stabilizavimo pratimų taikymo. Tiriamieji: 10 mergaičių ir 6 berniukai, 7-10 metų amžiaus pradinių klasių mokiniai, nepatyrę traumų ir neturintys specifinių griaučių - raumenų sistemos sutrikimų (skoliozės, klubo sąnarių displazijos). Tyrimo metodai: Taikyti stabilizavimo pratimai, panaudojant žaidybinius elementus. Tyrimo rezultatai: Tyrimo rezultatai parodė, kad sudaryta stabilizavimo pratimų programa po fizinių pratimų intervencijos laikyseną pagerino vidutiniškai 0,44 b., statinę pusiausvyrą atsimerkus – 17,66 sek., statinę pusiausvyrą užsimerkus 1,67 sek., dinaminę pusiausvyrą kaire puse – 3,25 %, dinaminę pusiausvyrą dešine puse – 2,81 % ir vikrumą 1,01 sek. Išvados: 1. Stuburo stabilizavimo pratimai pagerino pradinukų laikyseną. 2. Stabilizavimo pratimai pagerino pradinukų statinės ir dinaminės pusiausvyros rodiklius. 3. Stabilizavimo pratimai padidino pradinukų vikrumą šaudyklinio bėgimo metu. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Stabilizavimo pratimai, laikysena, pusiausvyra, vikrumas, pradinukai. en_US
dc.title Pradinukų funkcinių rodiklių kaita taikant stabilizavimo pratimus en_US
dc.title.alternative Changes of Functional Indicators of Primary School Students by Applying Stabilization Exercises en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra