DSpace talpykla

Sintaksinių stiliaus priemonių panaudojimas reklaminiuose tekstuose

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Danilevičiūtė, Gabrielė
dc.date.accessioned 2020-10-21T08:13:46Z
dc.date.available 2020-10-21T08:13:46Z
dc.date.issued 2020-06-25
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4104
dc.description The aim of the paper. To better understand advertisements it is important to perform a linguistic analysis. The syntactic stylistic devices used in the texts of advertisements affect their meaning. The aim of this paper is to determine the syntactic devices are used in advertisements and what influence they have on the meaning of advertisements. Research methodology. Using theoretical sources, the syntactic devices used in the advertisements texts were determined. Applying linguistic analysis, it was possible to define and what effect the syntactic devices used had. Conclusions. Based on the results of the linguistic analysis, it can be confirmed that the most commonly found stylistic syntactic device in texts of advertisements is repetition. Two types of repetition were the most common. The fewest examples were found with stylistic syntactic inversion. en_US
dc.description.abstract Tyrimo tikslas. Norint geriau suprasti reklaminius tekstus labai svarbu atlikti lingvistinę jų analizę. Reklamų tekstuose naudojamos sintaksinės stilistinės priemonės daro įtaką jų prasmei. Šio darbo tikslas yra išsiaiškinti kokios sintaksinės priemonės yra naudojamos reklamose ir kokią įtaką jos daro reklamos reikšmei. Tyrimo metodologija. Naudojantis teoriniais šaltiniais buvo nustatytos panaudotos sintaksinės stiliaus priemonės reklaminiuose tekstuose. Pritaikant lingvistinę analizę pavyko apibrėžti ir kokį efektą sukėlė panaudotos sintaksinės stiliaus priemonės. Išvados. Remiantis lingvistinės analizės rezultatais galima teigti, kad dažniausiai aptinkama stilistinė sintaksinė priemonė reklaminiuose tekstuose yra pasikartojimas. Dvi šios stilistinės priemonės rūšys buvo aptiktos dažniausiai. Mažiausiai pavyzdžių buvo rasta su stilistine sintaksine inversija. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Funkciniai stiliai, stilistika, sintaksinės stiliaus priemonės, stilistinės priemonės, reklamos kalba / Functional styles, stylistics, stylistic devices, syntactical stylistic devices, the language of advertising. en_US
dc.title Sintaksinių stiliaus priemonių panaudojimas reklaminiuose tekstuose en_US
dc.title.alternative Use of Syntactic Devices in the Texts of Advertisements en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra