DSpace talpykla

Įmonės „Ingritta Beauty“ prekės ženklo ir vizualinio stiliaus dizainas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Rokaitė, Solveiga
dc.date.accessioned 2020-10-21T05:58:16Z
dc.date.available 2020-10-21T05:58:16Z
dc.date.issued 2020-07-10
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4094
dc.description Topic of the thesis: Visual style and brand identity for the company “Ingritta beauty”. Objective: An original, unique, modern and gender neutral design solution for a beauty service providing company. Tasks of the thesis: The creation of a unique visual identity and brand logo for a beauty company in order to spread the information about its provided services. Vompany provides its services to customers aged 16 to 99+ years old. Object of the thesis: The graphic design creation of a company logo, business card, gift coupon, informational leaflet and poster for the company “ingritta beauty”, also representative templates for social media sites. Relevance and recency of the topic of the thesis: The concept of a gender neutral visual style identity is not a novel matter in the world but it is a relatively unique occurrence in the Lithuanian market. The shifting attitude of the society towards gender stereotypes forces both product and service providers to alter the design choices of their target audiences’ distinctive features (i.e. colors, graphic associations, symbols). An increasing number of companies are attempting to disassociate from design solutions that have “only male” or “only female” monikers attached to them, and beginning to search new solutions that satisfy both genders. This becomes crucial if the product or the service has a mixed target audience. Problem of the thesis: The design being created is intended for a company that has initiated its activity very recently – in the summer of 2019. The visual identity is designed from scratch by cooperating with the customer. Most companies that are associated with aesthetic and beauty procedures consider their target audiences to be women – it is most often that women also establish salons and beauty studios in order to match the “female” aesthetic by interior and visual identity. It is very occasional to find salons whose business cards men would gladly carry in their wallets. Results and conclusion: In my opinion I have successfuly reached my goals. I have created an interesting, unique, individual and youthful visual style and logo. During the process as a designer I have gained knowledge and skills and sharpened my sense of aesthetic.. en_US
dc.description.abstract Tema baigiamajam darbui - vizualinis stilius ir firminis ženklas įmonei „Ingritta beauty“. Tikslas – originalaus, išskirtinio, modernaus ir gender neutral (liet. lyčiai neutralaus) dizaino sprendimas skirtas grožio paslaugas teikiančiai įmonei. Baigiamojo darbui iškelti uždaviniai: Unikalaus vizualinio identiteto ir firminio ženklo sukūrimas grožio įmonės teikiamų paslaugų informacijos sklaidai skirtai 16-99 metų amžiaus asmenims. Baigiamojo darbo objektas: „Ingritta beauty“ įmonės logotipo, vizitinės kortelės, dovanų kupono, informacinio lankstinuko ir plakato grafinio dizaino ir grafikos sprendimo sukūrimas. Baigiamojo darbo temos aktualumas ir naujumas: Lyčiai neutralaus vizualinio stiliaus identitetas savo konceptu pasaulyje nėra naujas dalykas, tačiau Lietuvos rinkoje yra gana unikalus reiškinys. Besikeičiantis visuomenės požiūris į lyčių stereotipus priverčia keisti tiek produktų, tiek paslaugų tiekėjus savo tikslinių grupių skiriamųjų bruožų (spalvų, grafinių asociacijų, simbolių) dizaino sprendimus. Vis daugiau įmonių stengiasi atsiriboti nuo „tik moterišką“ arba „tik vyrišką“ etiketę įgavusių sprendimų ir pradeda ieškoti naujų, abi lytis tenkinančių dizainų. Tai tampa itin svarbu, jei produktas ar paslauga turi mišrią tikslinę grupę. Baigiamojo darbo problema: Kuriamas dizainas skirtas įmonei, kuri savo veiklą pradėjo vykdyti visai neseniai – 2019 metų vasarą. Vizualinis identitetas yra kuriamas nuo pradžių bendradarbiaujant su užsakovu. Dažniausiai su estetikos ir grožio procedūromis siejamos įmonės savo tikslinę grupe laiko moteris. Moterys dažniausiai ir įkuria salonus bei grožio studijas, kad atitiktų „moterišką“ estetiką tiek interjeru, tiek savo vizualiniu identitetu. Retai galima rasti tokių salonų, kurių vizitinės kortelės savo piniginėje mielai nešiotų ir vyrai. Rezultatai, išvados: Manau, jog savo užsibrėžtus tikslus pasiekiau. Sukuriau įdomų ir individualų bei jaunatvišką vizualinį stilių, o proceso metu pagilinau savo kaip dizainerės žinias ir įgūdžius. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject prekės ženklas, vizualinis stilius, dizainas, firminis ženklas en_US
dc.title Įmonės „Ingritta Beauty“ prekės ženklo ir vizualinio stiliaus dizainas en_US
dc.title.alternative Design of the Brand and Visual Style of the Company “Ingritta Beauty“ en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra