DSpace talpykla

MB „Universalus“ prekės ženklo ir internetinės svetainės dizainas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Gudelytė, Deimantė
dc.date.accessioned 2020-10-20T12:58:40Z
dc.date.available 2020-10-20T12:58:40Z
dc.date.issued 2020-07-10
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4076
dc.description Project‘s topic – design of the brand and website of the MB „Universalus“. Project‘s goal – to create a brand and a website, that would represent company’s services. Project’s tasks – Create a company brand that visually expresses the company name, business specifics, goals and target audience. Create a website that would represent high quality and responsibility. Object of the project – brand design and website design for the company MB “Universalus”. Relevance of the topic – modern technologies are making a huge influence for humanity. The internet can be used for multiple purposes – communication, social connections, research and even advertisement. As a result, there are a variety of opportunities to promote a company's services or goods online. With the help of effective advertising tools, it is possible to reach a large target audience. Websites contain detailed descriptions of goods or services, additional information about promotions. Therefore, the website is becoming one of the most important tools of online advertising. MB “Universalus” can offer a wide selection of IT services, but it doesn’t have a brand nor a website of its own. Considering the situation I will pay close attention to the appearance, structure and functionality of MB “Universalus” website, because these aspects can determine the final decision of a potential customer. The company looks more reliable and the advertised product or service seems more attractive when the website design is modern and the structure and functionality meet the latest standards. Projects main issue – after the company’s analysis two main issues were identified:  Firstly: company doesn‘t have a brand. Brand plays a very important role: it helps the company to stand out, draws more atention to it. Furthermore it represents both the company and its services.  Secondly: even tough the company provides IT services, it doesn‘t have a website of its own. A website would express the professionalism of the company, make it easier to enter the market. Furthermore it would make the company more noticible and approchable to clients. Most important resluts and conclusions: I believe, that I‘ve managed to achieve the goals of the project and created a brand that represents company‘s services and a website, that shows profesionalism and high quality. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tema – Įmonės „MB Universalus“ prekės ženklo ir internetinės svetainės dizainas. Baigiamojo darbo tikslas – Sukurti įmonės veiklą atspindinčius prekinį ženklą, bei internetinę svetainę. Baigiamojo darbo uždaviniai – Sukurti įmonės prekinį ženklą, kuris vizualiai išreikštų įmonės pavadinimą, veiklos specifiką, tikslus ir tikslinę auditoriją. Sukurti įmonės internetinę svetainę, kuri savo dizainu bei funkcionalumu atspindėtų aukštą kokybę ir atsakingą darbą. Darbo objektas – Įmonės MB „Universalus“ internetinės svetainės dizainas bei prekės ženklo dizainas. Temos aktualumas/naujumas: technologijos daro didžiulę įtaką žmonijai. Internetas gali būti naudojamas ne tik komunikacijai, socialinių ryšių kūrimui, informacijai gauti, bet ir reklamai. Todėl internete atsiranda įvairiausių galimybių viešinti įmonės paslaugas ar prekes. Pasitelkus efektyvias reklamos priemones galima sulaukti didelės tikslinės auditorijos. Interneto svetainėje talpinami detalūs prekės ar paslaugų aprašymai, papildoma informacija apie akcijas. Todėl interneto svetainė tampa bene svarbiausiu visų reklamos internete priemonių objektu. Įmonė MB „Universalus“ gali pasiūlyti itin platų paslaugų pasirinkimą, kadangi dirba su įvairiomis technologijomis, programavimo kalbomis bei technologijų paketais, tačiau dar neturi nei prekės ženklo nei svetainės. Atsižvelgiant į šią situaciją, skirsiu didelį dėmesį įmonės MB „Universalus“ svetainės išvaizdai ir informaciniam turiniui, nes tai gali nulemti galutinį potencialaus kliento apsisprendimą. Juk įmonė atrodo patikimiau, o reklamuojama prekė ar paslauga patrauklesnė, kai svetainės dizainas šiuolaikiškas ir informacinis turinys pakankamai suteikia reikiamos informacijos. Baigiamojo darbo problema – Atlikus įmonės analizę išskirtos dvi pagrindinės problemos:  Pirmoji problema: Įmonė neturi logotipo – prekės ženklo. Logotipas atlieka itin svarbius vaidmenis: padeda išsiskirti iš kitų, atkreipti į save dėmesį, taip pat atspindi tiek pačią kompaniją tiek jos teikiamas paslaugas.  Antroji problema – nors įmonė teikia IT paslaugas, pati savo svetainės neturi. Internetinė svetainė išreikštų įmonės profesionalumą, padėtų lengviau įeiti į rinką, tapti pastebimai, lengviau prieinamai klientams. Svarbiausi rezultatai bei išvados: manau, kad pasiekiau užsibrėžtus tikslus ir sukūriau įmon en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject internetinė svetainė, dizainas, prekės ženklas, logotipas en_US
dc.title MB „Universalus“ prekės ženklo ir internetinės svetainės dizainas en_US
dc.title.alternative Design of the Brand and Website of the MB “Universalus” en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra