DSpace talpykla

Asmens prekės ženklo vystymas kultūros ir kūrybinėse industrijose: menininkės Kamilės Lukrecijos Lukošiūtės prekės ženklo „KLL“ pavyzdžiu

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Gustytė, Giedrė
dc.date.accessioned 2020-10-20T12:32:36Z
dc.date.available 2020-10-20T12:32:36Z
dc.date.issued 2020-06-25
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4046
dc.description To actualize the topic of personal brand development in the cultural and creative industries, it’s benefits and importance for persons working and planning to work under this activity. After the analysis of scientific material and personal brand Kamilė Lukrecija Lukošiūtė – “KLL“ and other personal brands, to prepare recommendations for the development of personal brands in the cultural and creative industries. en_US
dc.description.abstract Aktualizuoti, asmens prekės ženklo vystymo kultūros ir kūrybinėse industrijose temą, jo naudą bei svarbą asmenims dirbantiems bei planuojantiems dirbti pagal šią veiklą. Atlikus mokslinės medžiagos ir asmens prekės ženklo Kamilės Lukrecijos Lukošiūtės – „KLL“ bei kitų asmens prekės ženklų analizę, parengti rekomendacijas asmens prekės ženklų vystymuisi kultūros ir kūrybinėse industrijose. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Asmens prekės ženklas, Vystymas, Kultūros ir kūrybinės industrijos en_US
dc.title Asmens prekės ženklo vystymas kultūros ir kūrybinėse industrijose: menininkės Kamilės Lukrecijos Lukošiūtės prekės ženklo „KLL“ pavyzdžiu en_US
dc.title.alternative Personal Brand Development in Cultural and Creative Industries: the Example of Artist Kamilė Lukrecija Lukošiūtė‘s Brand “KLL“ en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra