DSpace talpykla

UAB „DPD Lietuva“ skubių siuntų grąžinimo proceso tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Juškevičiūtė, Gabija
dc.contributor.author Randytė, Bernadeta
dc.date.accessioned 2020-07-21T09:40:35Z
dc.date.available 2020-07-21T09:40:35Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3771
dc.description The first part of the work describes logistics services, return logistics, electronic logistics, transportation of urgent items and return of urgent items. In the second analytical part of the work, a semi – standardized interview is conducted, the aim of which is to study the return process and provide suggestions for the improvement return process. In the third part of the work, the SWOT analysis of parcel return process management was prepared, a matrix of strategic insights was5 compiled and measures for improvement of the urgent parcel return process of UAB „ DPD Lietuva“ were prepared.The main problem – To improve the return process of „DPD Lietuva“ to reduce the number of returned shipments. The aim - To substantiate the strategic directions of UAB DPD Lietuva for the improvement of the parcel return process and the measures for their implementation. The methods– Analysis and synthesis of primary and secondary literature sources, induction and deduction, document analysis, semi – standardized interview, SWOT analysis, strategic insight analysis. en_US
dc.description.abstract Pirmoje darbo dalyje yra apibūdinamos logistinės paslaugos, grįžtamoji logistika, elektroninė logistika, skubių siuntų transportavimas bei skubių siuntų grąžinimas. Antrojoje analitinėje darbo dalyje atliekamas pusiau standartizuotas interviu, kuriuo siekiama ištirti siuntų grąžinimo procesą bei numatyti pasiūlymus siuntų gražinimo proceso tobulinimui. Trečiojoje darbo dalyje, parengta siuntų gražinimo proceso valdymo SSGG analizė, sudaryta strateginių įžvalgų matrica bei parengtos UAB „DPD Lietuva“ skubių siuntų gražinimo proceso tobulinimo priemonės. Darbo problema - Pristatant skubias siuntas, dėl neištobulintos verslo valdymo sistemos ir per mažo informacijos suteikimo klientui, didelis kiekis siuntų yra grąžinamos į terminalą. Šiame darbe keliama problema – kokios UAB „DPD Lietuva“ siuntų grąžinimo proceso tobulinimo galimybės sumažintų grąžinamų siuntų skaičių. Darbo tikslas - Pagrįsti UAB „DPD Lietuva “ skubių siuntų grąžinimo proceso tobulinimo strategines kryptis ir priemones joms įgyvendinti. Darbo metodai - pirminių ir antrinių literatūros šaltinių analizė ir sintezė, indukcija ir dedukcija, dokumentų analizė, pusiau standartizuotas interviu, įmonės duomenų analizė, SSGG analizė, strateginių įžvalgų analizė. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Skubios siuntos, siuntų grąžinimas, proceso tobulinimas. en_US
dc.title UAB „DPD Lietuva“ skubių siuntų grąžinimo proceso tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of the Return Process for Express Shipments at DPD Lietuva UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra