DSpace talpykla

IĮ „AIRONAS“ vartotojų elgsenos formavimo sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Stravinskas, Audrius
dc.date.accessioned 2020-07-20T08:03:39Z
dc.date.available 2020-07-20T08:03:39Z
dc.date.issued 2020-06-26
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3684
dc.description The first part of the work discusses the theoretical aspects of consumer behavior, the concept, highlights the criteria on the basis of which consumer behavior is determined. In the second part of the work, an empirical research is carried out in individual companies Aironas, during which the aim is to reveal what usually encourages the company's customers to choose a service provider. The aim is to reveal the similarities in the behavior of different users of the company when choosing specific services. The third project part presents the proposals of individual companies Aironas regarding the improvement of the quality of services provided by the company and the attraction of the company's new customers. The aim of the Professional BA thesis - study of consumer behavior in choosing individual companies Aironas metal construction services, make suggestions and action plan on consumer behavior. Objectives of the Professional BA thesis: Consumer behaviour. Methods Professional BA thesis: analysis of scientific literature and documents, questionnaire. en_US
dc.description.abstract Pirmojoje darbo dalyje aptariami vartotojo elgsenos teoriniai aspektai, samprata, išryškinami kriterijai, kuriais remiantis nustatoma vartotojų elgsena. Antrojoje darbo dalyje atliekamas empirinis tyrimas IĮ „Aironas“ įmonėje, kurio metu siekiama atskleisti kas dažniausiai paskatina įmonės klientus rinktis šios paslaugos teikėją. Siekiama atskleisti skirtingų įmonės vartotojų elgsenos panašumus renkantis konkrečias paslaugas. Trečiojoje projektinėje dalyje pateikiami IĮ „Aironas“ pasiūlymai dėl įmonės teikiamų paslaugų kokybės gerinimo ir įmonės naujų klientų pritraukimo. Darbo tikslas – ištyrus vartotojų elgseną renkantis IĮ „Aironas” metalinių konstrukcijų paslaugas, pateikti siūlymus vartotojų norimai elgsenai formuoti. Darbo metodai: mokslinės literatūros ir dokumentų analizė, anketinė apklausa. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Vartotojų elgsena, formavimas, kokybės gerinimas, klientų pritraukimas. en_US
dc.title IĮ „AIRONAS“ vartotojų elgsenos formavimo sprendimai en_US
dc.title.alternative Solutions for Forming the Consumer Behaviour of AIRONAS IĮ en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra