DSpace talpykla

UAB „Drogas“ dekoratyvinės kosmetikos „Isadora“ vartotojų elgsenos formavimas marketingo priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Adomavičiūtė, Rūta
dc.date.accessioned 2020-07-17T11:32:40Z
dc.date.available 2020-07-17T11:32:40Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3657
dc.description The theoretical part discusses the concept of consumer behavior, factors influencing consumer behavior and the impact of marketing measures on consumer behavior. The analytical part describes the characteristics of UAB “Drogas”, the analysis of the marketing complex of the brand “Isadora”, the SWOT analysis of UAB “Drogas”, the research methodology, the results of the questionnaire survey. The project part presents marketing tools that encourage consumers to choose UAB "Drogas" decorative cosmetics “Isadora” products. Work problem. The large and diverse supply of decorative cosmetics, the growing needs of consumers, the growing problems of companies in meeting those needs, force companies to explain what the wishes and needs of customers are. This problem is also very relevant for UAB “Drogas”, i.e. y. It is necessary to find out what marketing measures influence the formation of UAB “Drogas” consumer behavior when choosing the decorative brand of the Isadora brand. Work purpose. To analyze the formation of UAB “Drogas” decorative cosmetics “Isadora” consumer behavior by marketing means. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariama vartotojų elgsenos samprata, veiksniai, darantys įtaką vartotojų elgsenai bei marketingo priemonių įtaka vartotojų elgsenai. Analitinėje dalyje aprašoma UAB „Drogas“ charakteristika, prekės ženklo „Isadora“ marketingo komplekso analizė, UAB „Drogas“ SSGG analizė, tyrimo metodika, anketinės apklausos rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiamos marketingo priemones, skatinančias vartotojus rinktis UAB „Drogas“ dekoratyvinės kosmetikos „Isadora“ produktus. Darbo problema. Didelė ir įvairi dekoratyvinės kosmetikos prekių pasiūla, didėjantys vartotojų poreikiai, didėjančios įmonių problemos, susijusios su tų poreikių tenkinimu, verčia įmones aiškintis, kokie yra klientų norai ir poreikiai. Ši problema UAB „Drogas“ taip pat yra labai aktuali, t. y. būtina išsiaiškinti, kokios marketingo priemonės daro įtaką formuojant UAB „Drogas“ vartotojų elgseną renkantis prekės ženklo „Isadora“ dekoratyvinę. Darbo tikslas. Išanalizuoti UAB „Drogas“ dekoratyvinės kosmetikos „Isadora“ vartotojų elgsenos formavimą marketingo priemonėmis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Vartotojų elgsena, marketingo priemonės, formavimas en_US
dc.title UAB „Drogas“ dekoratyvinės kosmetikos „Isadora“ vartotojų elgsenos formavimas marketingo priemonėmis en_US
dc.title.alternative Forming the Consumer Behaviour of Isadora Decorative Cosmetics through Marketing Tools at Drogas UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra