DSpace talpykla

Pasiekimų ir pažangos vertinimo būdų ir formų taikymo priešmokyklinio amžiaus vaikams galimybės ir problemos

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Baranauskaitė, Samanta
dc.date.accessioned 2020-07-16T07:26:40Z
dc.date.available 2020-07-16T07:26:40Z
dc.date.issued 2020-06-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3548
dc.description The preschool curriculum provides assessment methods and forms that help assess the progress of preschool children. When assessing pre-school children, it is important to take into account what competencies will be assessed at that time. Assessment of achievements helps the child to successfully develop and grow. The aim of this bachelor is to find out what assessment methods and forms are most commonly used by pre-school teachers to assess. Also find out what the problems you collide when evaluating children. en_US
dc.description.abstract Priešmokyklinio ugdymo programa pateikia vertinimo būdus ir formas, kurios padeda įvertini priešmokyklinio amžiaus vaikų daromą pažangą. Vertinant priešmokyklinio amžiaus vaikus svarbu atsižvelgti į tai, kokia kompetencija tuo metu bus vertinama. Pasiekimų vertinimas, padeda vaikui sėkmingai tobulėti, augti. Taigi šio bakalauro tikslas yra išsiaiškinti kokius vertinimo būdus ir formas dažniausiai taiko priešmokyklinio amžiaus vaikų pedagogai, įvertinti. Taip pat sužinoti su kokiomis problemomis susiduria vertindami vaikus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Priešmokyklinis amžius, pasiekimų pažangos vertinimo būdai en_US
dc.title Pasiekimų ir pažangos vertinimo būdų ir formų taikymo priešmokyklinio amžiaus vaikams galimybės ir problemos en_US
dc.title.alternative Opportunities and Challenges of Applying Evaluation Forms and Applications when Assessing Pre-school Pupil Achievements and Advancement en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra