DSpace talpykla

Priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikavimo kompetencijos ugdymas/-is, pasitelkiant skaitmenines edukacines aplinkas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Taurazevičiūtė, Greta
dc.date.accessioned 2020-07-16T07:24:30Z
dc.date.available 2020-07-16T07:24:30Z
dc.date.issued 2020-06-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3543
dc.description Relevance of the topic. At the present time an increasing integration of digital technologies is noticeable in everyday life. Digital technologies are used by people of different age, ranging from early age children to seniors. Educator V. Muchina (1998), was investigating the peculiarities of a child's written language development in preschool years. The scientist analysed the process of child's learning to write and read and revealed the possibilities of promoting written language. According to V. Muchina (1988), language assimilation is determined by child’s attitude and activity of language. The child whose life conditions are difficult is noticeable because of the lack of social skills. The language might also be poor. Improperly pronounced words and scattered thoughts can often be heard in this kind of language. By listening to various fairy tales, narrating from the pictures, naming the names of objects, the pupil enriches the colloquial language. The aim of the thesis: to analyse the possibilities of digital educational environments for the development of communication competence of preschool children. Research object: possibilities of digital educational environments for the development of communication competence of preschool children. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas. Dabartiniame pasaulyje, pastebime jog į kasdienybę vis plačiau įsilieja skaitmeninės technologijos, jomis naudojasi įvairaus amžiaus žmonės, pradedant nuo ankstyvojo amžiaus vaikų iki senjorų. Pedagogė V. Muchina (1998) tyrinėjo vaiko rašytinės kalbos raidos ypatumus priešmokykliniais metais. Mokslininkė išanalizavo vaiko mokymosi rašyti ir skaityti eigą bei atskleidė rašytinės kalbos skatinimo galimybes. Pasak, V. Muchina (1988), kalbos įsisavinimą dažnai nulemia vaiko požiūris ir aktyvumas kalboje. Vaikas, kurio gyvenimo sąlygos yra sunkios, pastebimas dėl socialinių įgūdžių stokos, kalba taip pat gali būti skurdi. Tokioje kalboje dažnai galima išgirsti netinkamai tariamus žodžius, pavieniai išreikštas mintis. Klausydamas įvairias pasakas, pasakodamas žiūrėdamas į paveikslėlius, įvardindamas daiktų pavadinimus ugdytinis turtina šnekamąją kalbą. Darbo tikslas: išanalizuoti skaitmeninių edukacinių aplinkų galimybes priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikavimo kompetencijai ugdyti(s). Tyrimo objektas: skaitmeninių edukacinių aplinkų galimybės priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikavimo kompetencijai ugdyti(s). en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Komunikavimo kompetencija, skaitmeninės edukacinės aplinkos, ugdymas en_US
dc.title Priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikavimo kompetencijos ugdymas/-is, pasitelkiant skaitmenines edukacines aplinkas en_US
dc.title.alternative Development of Communication Competence of Pre-school Children through Digital Educational Environments en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra