DSpace talpykla

IKT taikymo galimybės ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymui/-si

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vaštakaitė, Aurelija
dc.date.accessioned 2020-07-16T07:19:56Z
dc.date.available 2020-07-16T07:19:56Z
dc.date.issued 2020-06-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3534
dc.description Novelty and appeal of the subject. Childhood is known to be a crucial age in a person„s developement; pre-school period is seen a convenient time to start an active education proccess. Creativity is receiving more and more insight as to the impact creative thinking has on our brain and the ways it shapes our learning habits. At the age of IT and VR, we see ourselves dependant on all this new technology, relying on our computers and phones and spending more time in the Internet than ever before. The same applies to children as we see them basically growing inside VR. Therefore, we may raise the questions: is VR causing damage to our children? Is it helping or preventing us from raising them? The rise of technology is often seen as a phenomenon the way it infiltrates our lives and changes our habits. Therefore, we might worry how to protect ourselves from perusing these gadgets, where to draw the lines and how to find good in the inevitable. Issue raised. What are the possibilities of using ICT in pre-schoolers„ creative education? Goal. To ground certain aspects of use of ICT in pre-schoolers„ creative education. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas ir naujumas. Ţmogus, kaip asmenybė, pradeda formuotis vaikystėje, todėl vaikų kūrybiškumo ugdymas tampa vis aktualesnis. Kūrybiškumui ugdyti pats geriausias amţius yra ikimokyklinio amţiaus periodas, nes tada vaikai patys imliausi. Šiais laikais, kai atrodo, kad vaikai gimsta su kompiuterio klaviatūra rankose, kai įvairūs technologiniai įrenginiai yra neatsiejama mūsų gyvenimo dalis, ir daţnas matome ne tik suaugusiuosius, bet ir vaikus nuolat rankose laikančius telefonus, natūraliai kyla klausimas – ar virtuali realybė nekenkia vaikams? Trukdo ar padeda mums ugdyti vaikus? Technologijos ir internetas daţnai įvardinami kaip nesibaigiantis ir tik didėjantis reiškinys. Taip kyla mintis, kaip augti, gyventi ir tikslingai naudotis tuo, kas nesustabdoma. Darbo problema. Kokios yra ikimokyklinio amţiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo galimybės naudojant IKT? Darbo tikslas. Išanalizuoti informacinių kompiuterinių technologijų panaudojimą ikimokyklinio ugdymo įstaigoje ugdant vaikų kūrybiškumą. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject IKT, kūrybiškumo ugdymas en_US
dc.title IKT taikymo galimybės ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymui/-si en_US
dc.title.alternative The Possibilities Of ICT Adaption In Pre-Schoolers’ Creative Development en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra