DSpace talpykla

Dramos integravimo į priešmokyklinio ugdymo/-si turinį galimybės

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Misiūtė, Žygimantė
dc.date.accessioned 2020-07-16T07:19:35Z
dc.date.available 2020-07-16T07:19:35Z
dc.date.issued 2020-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3533
dc.description The relevance/ novelty of the topic: 5-7 year of life of a kid, that is when he is about to enter the school age. Kids at this age are dependents from modern technologies and each time the cause more addiction to them. Modern technologies block the child creativity, do not let them improve emotionally y and causes them lack of physical exercise. Pedagogues (teachers) have observe that modern technologies that become more popular are occupying the place of other activities from a kid´s life. Therefore the pedagogues recommend that we try to fins the equilibrium among modern technologies and real activities which would allow to enjoy of a fun activity, educative and also fostering their capacity of logic thinking, social interaction, enriching language and imagination. (Mačernienė, 2016). The problem of the research- what are the possibilities of integrating drama into the content of preschool education? The object of the research- drama activities integrated into the education content of preschool children. The aim of the research- to reveal the integration of drama into preschool education content activities. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas/naujumas: 5-7 gyvenimo metai, kada vaikas jau ruošiasi žengti į mokyklą. Šio amžiaus vaikai yra pavaldūs šiuolaikinėms technologijoms ir kuo toliau, tuo labiau tai juos įtraukia. Šiuolaikinės technologijos slopina vaikų kūrybiškumą, neleidžia vaikams emociškai tobulėti ar fiziškai pakankamai judėti. Pedagogai pastebi, kad populiarėjančios informacinės technologijos „išstumia“ tikras veiklas iš vaikų gyvenimo. Todėl dažniausiai pedagogai skatina vaikus rasti atsvarą tarp šiuolaikinių technologijų ir tikrų, realių veiklų, kurios vaikus įtrauktų į džiaugsmą keliančias veiklas, kurios ugdytų vaikus, lavintų jų loginį mąstymą, erdvinį pasaulio pažinimą, formuotų bendravimo įgūdžius, turtintų kalbą, vaizduotę. (Mačernienė, 2016). Tyrimo problema- kokios dramos integravimo į priešmokyklinio ugdymo/-si turinį galimybės. Tyrimo objektas- į priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo/-si turinį integruotos draminės veiklos. Tyrimo tikslas- atskleisti dramos integravimą į priešmokyklinio ugdymo/-si turinį veiklas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Priešmokyklinis ugdymas, kūrybiškumas, dailė, sakytinė kalba, integracija, selektyvumas en_US
dc.title Dramos integravimo į priešmokyklinio ugdymo/-si turinį galimybės en_US
dc.title.alternative Drama Integration Possibilities in Pre-school Children Education Content en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra