DSpace talpykla

Ikimokyklinio amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymo/si galimybės dailės veiklose

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Šukienė, Kristina
dc.date.accessioned 2020-07-16T07:15:30Z
dc.date.available 2020-07-16T07:15:30Z
dc.date.issued 2020-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3525
dc.description Relevance/novelty of the topic. Easy and uncontrolled accessibility of modern technologies to pre-school children can cause irreparable damage to the development of their emotional intelligence. The education of parents in this area is therefore of utmost importance, so that they can help children learn to recognise and control their behaviour and emotions in time. Parents need to have sufficient knowledge of the importance and opportunities of developing the child’s emotional intelligence, as parents are the first and most important educators of the child and can start the early education at home. When children enter an educational institution, they already bring some of the skills taught by the parents with them, which are further developed by teachers. Cooperation between parents and educators is therefore essential for the continuous upbringing and development of the child. Problem. How to foster emotional intelligence in pre-school children through fine arts? The subject matter of the research. Opportunities for developing emotional intelligence in pre-school children through fine arts. The objective of the research. To reveal the opportunities for developing emotional intelligence in pre-school children through fine arts. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas/naujumas. Šiuolaikinių technologijų lengvas ir nekontroliuojamas prieinamumas ikimokyklinio amžiaus vaikams gali padaryti neatitaisomos žalos jų emocinio intelekto ugdymui/si. Todėl svarbu šviesti tėvus, kad jie laiku padėtų vaikui išmokti atpažinti emocijas ir kontroliuoti savo elgesį. Tėvai yra pirmieji vaiko ugdytojai, kurie padeda pagrindą vaiko emocinio intelekto ugdyme prieš jam išeinant į darželį. Pedagogai tęsdami ugdymą įstaigoje atsižvelgia į vaikų turimą patirtį ir pagal tai taiko įvairias priemones ir ugdymo metodus. Dailė yra vienas iš vaikų mėgstamiausių užsiėmimų. Skirtingos technikos, priemonės, patrauklūs darbo būdai sukuria prielaidas siekti įvairių ugdomųjų tikslų, tame tarpe ir emocinio intelekto ugdymo/si. Problema. Kaip ugdyti ikimokyklinio amžiaus vaikų emocinį intelektą dailės veiklose? Tyrimo objektas. Ikimokyklinio amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymo/si galimybės dailės veiklose. Tyrimo tikslas. Atskleisti ikimokyklinio amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymo/si galimybes dailės veiklose. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Emocinis intelektas, dailė, ugdymas,ikimokyklinis amžius. en_US
dc.title Ikimokyklinio amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymo/si galimybės dailės veiklose en_US
dc.title.alternative Opportunities for Developing Emotional Intelligence in Pre-School Children through Fine Arts en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra