DSpace talpykla

Vaikų, turinčių specialiųjų ugdymo/-si poreikių, integravimas į bendrąsias ikimokyklinio ugdymo grupes

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Landžiūtė, Greta
dc.date.accessioned 2020-07-16T07:13:25Z
dc.date.available 2020-07-16T07:13:25Z
dc.date.issued 2020-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3518
dc.description Identification of the problem / relevance of the research: In the world and in Lithuania numbers of children with developmental disorders increases all the time. With growing numbers of those children need to integrate them into society as full members of it grows, too. This integration largely depends on educator’s view at it. Sadly, in many occasions educator’s opinions differ. The problem was analyzed by scientists and practitioners. The present Bachelor’s work is dedicated to discuss the influence of children’s that has special educational needs integration into general pre-school groups, to identify educational problems and foresee possible problem solving decisions. The aim/goal of the paper is to analyze the children’s with special educational needs integration into general pre-school groups. The subject of the paper: the children’s with special educational needs integration into general pre-school groups. en_US
dc.description.abstract Temos problema/ aktualumas: Tiek pasaulyje, tiek Lietuvoje nuolat daugėja vaikų turinčių individualių ugdymosi poreikių. Didėjant šių vaikų skaičiui auga ir poreikis juos integruoti į visuomenę kaip visaverčius jos narius. Ši integracija labai priklauso nuo pedagogo požūrio. Deja dauguma atvejų pedagogų nuomonės išsiskiria. Šią problemą analizavo mokslininkai ir praktikai. Šis darbas yra dedikuotas aptarti vaiko, turinčio specialiųjų ugdymo/-si poreikių, integravimo į bendrąsias ikimokyklinio ugdymo grupes svarbą, identifikuoti edukacines problemas ir numatyti sprendimus joms spręsti. Darbo tikslas: išanalizuoti vaiko, turinčio specialiųjų ugdymo/-si poreikių, integravimą į bendrąsias ikimokyklinio ugdymo grupes. Darbo objektas: vaiko, turinčio specialiųjų ugdymo/-si poreikių, integravimas į bendrąsias ikimokyklinio ugdymo grupes. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Heterogeninės grupės; Inkliuzija (inkliuzinis ugdymas); Integracija; Įtraukusis ugdymas; Specialieji ugdymosi poreikiai en_US
dc.title Vaikų, turinčių specialiųjų ugdymo/-si poreikių, integravimas į bendrąsias ikimokyklinio ugdymo grupes en_US
dc.title.alternative Children’s with Special Educational Needs Integration Into General Pre-School Groups en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra