DSpace talpykla

Ikimokyklinio amžiaus vaikų emocijų suvokimo ir skatinimo galimybės

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Šakytė, Albina
dc.date.accessioned 2020-07-16T07:09:29Z
dc.date.available 2020-07-16T07:09:29Z
dc.date.issued 2020-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3512
dc.description Emotions are important to each of us. We show them every day - we cry, we laugh, we smile, we grieve, we love, we get angry. The same goes for children. However, children are not able to manage them. Adults, when sad or upset, often hide their emotions without wanting to appear weak, vulnerable, or simply unwilling to be noticed. Children are like an open book - they show all their emotions, try to recognize them, but can't control them yet. And adults need to help them. The best way is to play games that cause a lot of different emotions, talk a lot with the child, show the emotions to the adults themselves, not hide them. In a frequent family, emotions are suppressed, children are suppressed in the same way, and they gradually become more aggressive, self-confident, and find it more difficult to communicate with peers. And later, in adolescence, it is harder for them to learn, to make friends. Therefore, it is particularly important to help the child to understand and control emotions from an early age, especially in preschool. Therefore, this work highlights the problem - what determines children's inability to control emotions? This problem has been analysed by researchers and practitioners. The object of this bachelor's thesis is the inability of preschool children to control emotions, and the aim is to discuss the possibilities of preschool children's perception and promotion of emotions, to identify educational problems and to anticipate possible ways to solve problems. en_US
dc.description.abstract Emocijos yra svarbios kiekvienam iš mūsų. Jas mes rodome kasdien – verkiame, juokiamės, šypsomės, liūdime, mylime, pykstame. Lygiai taip pat ir vaikai. Tačiau vaikai negeba jų valdyti, kontroliuoti. Suaugusieji būdami liūdni ar nusiminę dažnai slepia savo emocijas, nenorėdami pasirodyti silpni, pažeidžiami ar tiesiog nenori būti pastebėti. Vaikai tarsi atversta knyga – jie rodo visas emocijas, mėgina jas atpažinti, bet nemoka dar jų kontroliuoti. Tad suaugusieji turi jiems padėti. Geriausias būdas – žaisti žaidimus, kurie sukelia daug įvairių emocijų, daug kalbėtis su vaiku, rodyti patiems suaugusiesiems emocijas, jų neslėpti. Dažnoje šeimoje emocijos yra užspaudžiamos, vaikai jas lygiai taip pat užspaudžia ir jie palaipsniui tampa agresyvesni, nepasitikintys savimi, jiems tampa sunkiau bendrauti su bendraamžiais. Ir vėliau, paauglystėje, jiems yra sunkiau mokytis, susirasti draugų. Todėl labai svarbu nuo pat mažens, o ypač ikimokykliniame amžiuje vaikui padėti suvokti emocijas, bei jas kontroliuoti. Todėl šiame darbe išryškinama problema – kas lemia vaikų negebėjimą kontroliuoti emocijų? Šią problemą analizavo mokslininkai ir praktikai. Šio bakalauro darbo objektas – ikimokyklinio amžiaus vaikų negebėjimas valdyti emocijų, tikslas - aptarti ikimokyklinio amžiaus vaikų emocijų suvokimo ir skatinimo galimybes, nustatyti ugdymo problemas ir numatyti galimus problemų sprendimo būdus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Emocijos, suvokimas, emocijų kontrolė, ikimokyklinis amžius, skatinimas en_US
dc.title Ikimokyklinio amžiaus vaikų emocijų suvokimo ir skatinimo galimybės en_US
dc.title.alternative Possibilities of Promoting and Perceiving Pre-School Aged Children’s Emotions en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra