DSpace talpykla

UAB „Baltijos brasta“ dušo kabinų marketingo komplekso tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vilkauskaitė, Indrė
dc.date.accessioned 2020-07-14T12:21:38Z
dc.date.available 2020-07-14T12:21:38Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3423
dc.description The theoretical part discusses the concepts of marketing and marketing mix. The practical part of the work describes the characteristics of Baltijos brasta UAB, as well as the microenvironment of Baltijos brasta UAB shower cabins, presents research methods and survey results. In the third part, according to the results of the survey are made suggestions for the improvement of the marketing mix of Baltijos Brasta UAB. The main problem of the (professional BA thesis): small sales of Baltijos brasta UAB Shower Cabins. The aim of the (professional BA thesis): to analyze the Marketing mix of shower cabins of Baltijos Brasta UAB and to present improvement solutions en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariama marketingo ir marketingo komplekso sąvokos. Praktinėje darbo dalyje aprašoma UAB „Baltijos brasta“ įmonės veikla, taip pat UAB „Baltijos brasta“ dušo kabinų mikroaplinka, pateikiami tyrimo metodai ir rezultatai. Trečioje dalyje pagal atliktos apklausos rezultatus pateikiami UAB „Baltijos brasta“ marketingo komplekso tobulinimo sprendimai. Darbo problema: maži UAB „Baltijos brasta“ dušo kabinų pardavimai. Darbo tikslas: išanalizavus UAB „Baltijos brasta“ dušo kabinų marketingo kompleksą, pateikti tobulinimo sprendimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Dušo kabinos, marketingo komplekso tobulinimas, marketingo kompleksas. en_US
dc.title UAB „Baltijos brasta“ dušo kabinų marketingo komplekso tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of Marketing Mix of Baltijos brasta UAB Shower Cabins en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra