DSpace talpykla

Interaktyvių grindų efektyvus panaudojimas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Grincevičienė, Dovilė
dc.date.accessioned 2020-07-13T11:37:50Z
dc.date.available 2020-07-13T11:37:50Z
dc.date.issued 2020-06-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3360
dc.description Games for pre-schoolers are not only a fun time but also a way of learning. Although interactive educational teaching aids are recommended due to the ever-expanding technology however computer technology and digital games leads to low physical activity in children. The interactive floor is deemed to be one of the interactive educational tools that increase the physical activity of children. However, scientific sources emphasize that, although interactive educational tools have to be integrated into the educational process, due to lack of educators confidence, insufficient skills and knowledge about technologies and operational use consequently leads to teachers not using the offered technologies. The problematic question of this thesis – teachers at pre-school education institutions do not effectively utilize modern interactive educational tools in to the education process The problem of the paper. The teachers don’t use modern interactive educational tools effectively at the educational process in pre-school institutions. The aim / goal of the paper is to find out how to effectively use the interactive floor in the pre-school education institution in order to achieve the set educational goals. The subject of the paper is the effective use of interactive floors in pre-school education. en_US
dc.description.abstract Žaidimai ikimokyklinio amžiaus vaikams tai ne tik smagus laiko praleidimas, bet ir ugdymosi būdas. Nors interaktyvios ugdymo priemonės yra rekomenduojamos dėl vis atsirandančių naujų technologijų, tačiau kompiuterinės technologijos, skaitmeniniai žaidimai sąlygoja žemą vaikų fizinį aktyvumą. Viena iš interaktyvių ugdymo priemonių didinančių vaikų fizinį aktyvumą laikytinos interaktyvios grindys. Tačiau moksliniuose šaltiniuose akcentuojama, kad nors interaktyvios ugdymo priemonės turi būti integruojamos į ugdymo procesą, tačiau pedagogai savimi nepasitiki, turi per mažai įgūdžių ir žinių apie technologijas ir jų panaudojimą, todėl nesinaudoja siūlomomis technologijomis. Šio baigiamojo darbo problema - ikimokyklinio ugdymo įstaigose pedagogai ugdymo procese nepakankamai efektyviai panaudoja šiuolaikines interaktyvias ugdymo priemones. Tyrimo problema. Ikimokyklinio ugdymo įstaigose pedagogai ugdymo procese nepakankamai efektyviai panaudoja šiuolaikines interaktyvias ugdymo priemones. Tyrimo objektas - interaktyvių grindų efektyvus panaudojimas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. Tyrimo tikslas - išsiaiškinti, kaip ikimokyklinio ugdymo įstaigoje efektyviai panaudoti interaktyvias grindis siekiant užsibrėžtų ugdymo tikslų. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Interaktyvios grindys, ikimokyklinio ugdymo įstaiga en_US
dc.title Interaktyvių grindų efektyvus panaudojimas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje en_US
dc.title.alternative Interactive Floors Effective Use in Pre-School Education en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra