DSpace talpykla

Tradicinių pasakų reikšmė ugdant trimečių kalbinius įgūdžius

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Žičkevičienė, Asta
dc.date.accessioned 2020-07-13T11:09:10Z
dc.date.available 2020-07-13T11:09:10Z
dc.date.issued 2020-06-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3350
dc.description Relevance of the study. The second and third years of a child's life are the basic time for the development of language skills. Time-tested traditional children’s literature is naturally suited for language development of three-year-old children. Due to the abundance of information technology and the influence of modern fairy tales, traditional fairy tales are often forgotten or considered not interesting and outdated. The present bachelor thesis is designed to discuss the possibilities of traditional fairy tales, explain them to parents and discover new ways to use them in the development of children’s language skills. The research question is: what is the significance of traditional fairy tales in the language development of three-year-old children? The goal of the study is to reveal the significance of traditional fairy tales in the language development of three-year-old children. The research topic is the significance of traditional fairy tales in the language development of three-year-old children. en_US
dc.description.abstract Tyrimo aktualumas. Antrieji ir tretieji vaiko gyvenimo metai – pamatinis kalbinių gebėjimų ugdymo/-si laikas. Laiko patikrinta tradicinė vaikų literatūra, natūraliai tinka trimečių vaikų kalbinių gebėjimų ugdymui. Pastaruoju metu dėl informacinių technologijų gausos, šiuolaikinių pasakų įtakos tradicinės pasakos dažnai pamirštamos ar laikomos neįdomiomis, atgyvenusiomis. Šis bakalauro darbas skirtas aptarti tradicinių pasakų galimybes, jas paaiškinti tėvams bei atrasti naujus jų panaudojimo būdus ugdant vaikų kalbinius gebėjimus. Tyrimo problema – kokia tradicinių pasakų reikšmė trimečių kalbinių gebėjimų ugdymuisi? Tyrimo tikslas – atskleisti tradicinių pasakų reikšmę trimečių kalbinių gebėjimų ugdymuisi. Darbo tema - tradicinių pasakų reikšmė ugdant trimečių kalbinius įgūdžius. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pasakos, kalbiniai įgūdžiai en_US
dc.title Tradicinių pasakų reikšmė ugdant trimečių kalbinius įgūdžius en_US
dc.title.alternative The Importance of Traditional Fairy Tales in Developing Three–Year Language Skills en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra