DSpace talpykla

Naujos įmonės prekės ženklo ir komunikacijos su klientais kanalų kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Siaurusevičius, Lukas
dc.date.accessioned 2020-07-13T06:19:24Z
dc.date.available 2020-07-13T06:19:24Z
dc.date.issued 2020-06-23
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3309
dc.description The theme of the final project – “Development of new company’s brand and communication channels with customers”. For the customer, UAB "Unipartner". This work is a creation of a Kaunas university of applied sciences Multimedia technology student, Lukas Siaurusevičius. The final task guide – Martynas Pilkis. The goal of the final thesis is to showcase the knowledge and skills acquired during the study period by creating a multimedia product - a brand for a new enterprise, a website and communication channels. The task of the final work is to create a enterprise brand, website and communication channels. The written work consists of analytical and practical segments. In the analytical part the importance of a brand creation is examined, as well as the need for communication channels and the competitors operating within the same field of business. Applications and design solutions are being used. In the practical section, the work plan is described, the selection of photographic equipment and how it was used in the process. The creation of the name brand, website design and communication channels is presented. The results of the final project are, a fully realized company logo, a business card, a letterhead, a company gift card and envelope and a logo usability guide. Furthermore a website, communication channels, 5 different advertisement designs and a product photoshoot was made. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tema – „Naujos įmonės prekės ženklo ir komunikacijos su klientais kanalų kūrimas“. Užsakovas UAB „Unipartner“. Darbą atliko Kauno kolegijos multimedijos technologijų studentas Lukas Siaurusevičius. Darbo vadovas yra Martynas Pilkis. Baigiamojo darbo tikslas - pademonstruoti studijų metu įgytas žinias ir sugebėjimus sukuriant multimedijos produktą – naujos įmonės prekinį ženklą ir komunikacijos kanalus. Baigiamojo darbo užduotis – sukurti įmonės prekės ženklą, žiniatinklio svetainę ir komunikacijos kanalus. Rašto darbas susideda iš analitinės ir projektinės dalių. Analitinėje dalyje yra apžvelgiama prekės ženklo reikšmė. Analizuojami komunikacijos kanalai, įmonės užsiimančios ta pačia veikla, naudojamos programos ir dizaino sprendimai. Praktinėje dalyje aprašoma darbų planavimas, fotografavimo įrangos pasirinkimas ir panaudojimas fotografuojant. Pateikiamas nuoseklus prekės ženklo, žiniatinklio svetainės ir komunikacijos kanalų kūrimas. Baigiamojo darbo rezultatas- sukurtas įmonės logotipas, vizitinė kortelė, firminis blankas, dovanų kuponas, firminis vokas, logotipo naudojimo gidas. Taip pat sukurta žiniatinklio svetainė, komunikacijos kanalai, 5 reklamos maketai ir atlikta produktų fotosesija. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Konversija, vaizduoklis en_US
dc.title Naujos įmonės prekės ženklo ir komunikacijos su klientais kanalų kūrimas en_US
dc.title.alternative Development of new company’s brand and communication channels with customers en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra