Santrauka:
Baigiamojo darbo tikslas – sukurti produktą, reprezentuojantį kavinę „New York Cafe” internetinėje erdvėje. MB „Pramogų ir paslaugų grupė” priklausančiai naujai atsidariusiai kavinei Kaune, Urmo miestelyje, užsakovai norėjo kavinę pristatančios reklamos. Šiam tikslui pasiekti buvo pasirinkta žiniatinklio svetainės ir reklaminių produktų (nuotraukų ir vaizdo įrašų) kūrimas. Norint sukurti kokybišką bei rinkoje galintį konkuruoti produktą, buvo analizuojama panašia veikla užsiimančių konkurentų projektai. Aktyviai bendraujant su užsakovu buvo išsiaiškinti, analizuoti ir įgyvendinti visi užsakovų kelti uždaviniai. Užduotis atlikta pritaikius studijų metu įgytas praktines bei teorines žinias.
Pirmoje, analitinėje baigiamojo darbo dalyje pateiktas užsakovų įmonės veiklos aprašymas, reikalavimai kuriamam produktui, analizuojami panašia veikla užsiimantys konkurentai, o taip pat reikiamos technologijos šio darbui įgyvendinimui.
Antroje, projektinėje dalyje pristatomas svetainės kūrimo procesas. Aprašomi visi atlikti darbai kuriant svetainę bei reklaminį turinį.
Baigiamojo darbo pabaigoje pateikti ekonominiai skaičiavimai sukurto produkto rinkos kainai nustatyti. Taip pat supažindinama su saugaus darbo ir priešgaisrinės saugos reikalavimais bei šių reikalavimų taikymu kuriant baigiamojo darbo produktą.
Description:
The main task of the final project – is to create a product which advertises „New York Cafe“. A recently opened café owned by MB „Pramogų ir paslaugų grupė“ in Kaunas, Urmas marketplace, asked for an advertising campaign for its café. In order to achieve this objective, the creation of the website has begun. Promotional products such as photos and a videos were selected. To create high quality product that can compete in this current competitive marketplace, the competitors who engage in similar activities were analysed. The tasks were completed through active communication with clients, the results were clarified, analysed and implemented. All the tasks were carried out by applying practical and theoretical knowledge acquired during the course of the studies.
The analytical part of this project presents café’s description, requirements for the product that is being developed, analysis of the competitors who engage in similar activities as well as all the necessary technologies used to complete this project.
The practical part demonstrates the website’s development process. It describes all the work that has been completed in order to create the website itself and its advertising content.
In the final section the financial calculations are presented to determine the market price of the created product. The health and safety as well as fire safety requirements were also included in the development of the final product.