DSpace talpykla

Prekės ženklo „Go-Honey“ animuotos reklamos kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Budrikis, Evaldas
dc.date.accessioned 2020-07-03T11:41:01Z
dc.date.available 2020-07-03T11:41:01Z
dc.date.issued 2020-06-23
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3287
dc.description The product which was created – commercial animation for „Go-Honey“ business, it‘s main practice is beekeeping, the purpose of the animation is to inform about benefits of bees and honey, but also to increase honey sales. The main objective – to demonstrate knowledge and skills which have been aquired during study years, to create a complete multimedia product. The analitical thesis part contains analising client‘s needs, various animation creation methods, how animation works in advertisement, comparing various similiar competitors animations, analyzes possibilities of animation‘s color choices, and comparing various software for creating animations. The project part of thesis contains description of how the animation was created, which starts by writing scenario and creating storyboard, then animation illustrations are created and finaly, the main process of animation creation is using „After Effects“ to create a dynamic 2D animated commercial. The economic part contains market overview and calculation of the final multimedia product price. Further on work safety recommendations is described, and in what workplace conditions it was made in. After succesfuly creating final 2D animated commercial, thesis conclusion is written. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo metu kuriamas produktas – reklaminė animacija įmonei „Go-Honey“, kuri užsiima bitininkyste, animacija skirta informuoti apie bičių ir medaus naudą bei didinti įmonės pardavimus. Darbo tikslas – pademonstruoti studijų metu sukauptas žinias ir gebėjimus kuriant galutinį multimedijos produktą. Analitinėje dalyje aptariami užsakovo poreikiai, išanalizuojami įvairūs animacijos kūrimo būdai, apžvelgiama kaip animacija veikia reklamoje, palyginamos įvairios konkurentų animacijos, išanalizuojamos animacijos spalvų pasirinkimo galimybės, bei palyginama įvairi programinė įranga animacijai kurti. Projektinėje dalyje aprašomas visas kūrimo procesas, kuris prasideda scenarijaus rašymu ir kadruotės kūrimu, animacijos veikėjų ir aplinkos iliustracijų piešimas ir galiausiai išsamiai aprašomas pagrindinis animacijos kūrimo etapas – dinamiškos 2D animacinės reklamos animavimas su „After Effects“ programine įranga. Ekonominėje dalyje atliekama rinkos apžvalga ir apskaičiuojama galutinio multimedijos produkto rinkos kaina. Vėliau apžvelgiami ir aprašomi darbų saugos reikalavimai ir kokiomis salygomis buvo atliekamas darbas. Sėkmingai sukūrus galutinį produktą – 2D animuotą reklama, parašytos darbo išvados. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject 2D, 3D, animacija, įskiepis, kadruotė, kaulai, paralaksas, raktinis kadras, scenarijus, triukšmas en_US
dc.title Prekės ženklo „Go-Honey“ animuotos reklamos kūrimas en_US
dc.title.alternative Creation of the animated advertising for the brand Go-Honey en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra