DSpace talpykla

MB „Promotorika" įvaizdžio priemonių kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Urniežius, Simonas
dc.date.accessioned 2020-07-02T12:34:35Z
dc.date.available 2020-07-02T12:34:35Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3279
dc.description Title of the final paper – “Image tool creation for the MB Promotorika “. Simonas Urniežius / Supervisor lect. Laima Grikšienė Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies Kaunas, 2020 The objective of the paper. To apply the theoretical knowledge and practical skills acquired during the studies when creating a package of advertising tools to form the image of the company "Promotorika" in the market. The tasks of the paper: 1. To analyze the company's activities and its need for advertising tools. 2. To perform an analysis of advertising media of companies engaged in similar activities. 3. To analyze the specifics and requirements of logo design and to create a modern company brand. 4. To prepare a project of (material and digital) image means. 5. Calculate the total cost of the advertising project. 6. Discuss human safety requirements. The description of the bachelor's thesis is consisted of two parts - analytical and project. The analytical part describes the activities of MB “Promotorika“, and presents its old image. The target audience was also analyzed. The specifics of logo design are also described. During the development of the logo variants, a survey of users was conducted, and their comments and recommendations were provided. The new logo was used to create business cards. The company also wants branded graphics on clothes, so this section reviews the printing on textiles, analyzes which method is most suitable for the final realization of the product. Finally, it was explained why various programs were chosen to develop the products. The aim of the project part is to show the development and specifics of all advertising objects (logo, business cards, branded graphics for clothes, two videos). The first and final versions of the products are presented. The economic part calculates all direct and indirect costs related to product development and the cost of the final work. Competitors providing filming and editing services are also discussed. At the end of the job description, the safety of human work is analyzed. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tema – „MB „Promotorika“ įvaizdžio priemonių kūrimas“. Simonas Urniežius / Vadovas lekt. Laima Grikšienė. Kauno kolegija, Technologijų fakulteto Medijų technologijų katedra. Kaunas, 2020 Darbo tikslas. Pritaikyti studijų metu įgytas teorines žinias ir praktinius įgūdžius kuriant reklaminių priemonių paketą, įmonės „Promotorika“ įvaizdžio formavimui rinkoje. Darbo uždaviniai: 1. Išanalizuoti įmonės veiklą ir jos poreikį reklamos priemonėms. 2. Atlikti panašia veikla užsiimančių įmonių reklamos priemonių analizę. 3. Išanalizuoti logotipų kūrimo specifiką ir reikalavimus bei sukurti šiuolaikišką įmonės ženklą. 4. Parengti (materialiųjų bei skaitmeninių) įvaizdžio priemonių projektą. 5. Apskaičiuoti bendrą reklamos projekto kainą. 6. Aptarti žmogaus saugos reikalavimus. Baigiamojo bakalauro darbo aprašą sudaro dvi dalys – analitinė ir projektinė. Analitinėje dalyje aprašyta MB „Promotorika“ veikla, pateikiamas jos senasis įvaizdis. Taip pat išanalizuota tikslinė auditorija. Aprašyta ir logotipo kūrimo specifika. Kuriant logotipo variantus, buvo atlikta vartotojų apklausa, pateiktos jų pastabos ir rekomendacijos. Naudojant naująjį logotipą buvo sukurtos įmonei labai reikalingos vizitinės kortelės. Įmonė pageidauja ir firminės grafikos ant rūbų, todėl šioje dalyje apžvelgta spauda ant tekstilės, analizuojama, kuris būdas yra tinkamiausias galutiniam produkto realizavimui. Tai pat buvo išanalizuoti filmavimo darbai. Galiausiai, paaiškinta, kodėl buvo pasirinktos įvairios programos produktams sukurti. Projektinėje darbo dalyje siekiama parodyti visų reklamos objektų (logotipo, vizitinės kortelės, firminės grafikos rūbams, dviejų reklaminių filmų) kūrimo eigą ir specifiką. Pateikiami pirmieji ir galutiniai produktų variantai. Ekonominėje dalyje apskaičiuotos visos, su produktų kūrimu susijusios tiesioginės ir netiesioginės išlaidos ir galutinio darbo savikaina. Taip pat aptariami konkurentai, teikiantys filmavimo ir montavimo paslaugas. Darbo aprašo pabaigoje, išanalizuota žmogaus darbo sauga. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Įvaizdis, reklamos priemonės, firminiai rūbai, logotipas, grafika, vaizdo reklama en_US
dc.title MB „Promotorika" įvaizdžio priemonių kūrimas en_US
dc.title.alternative Image tool creation for the MB Promotorika en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra