DSpace talpykla

MB „Dirti“ elektroninės parduotuvės kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Pinkevičius, Raivydas
dc.date.accessioned 2020-07-02T12:30:08Z
dc.date.available 2020-07-02T12:30:08Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3278
dc.description The aim of the final work is to use and demonstrate the acquired knowledge during studies. To achieve this goal, a new online store and Facebook social media advertisements with target audiences for the company MB Dirti are being created. The main goal of the new online store is to encourage e-store visitors to shop, and to bring new or old customers to the online store through advertising and target audiences. The analytical part provides information about MB Dirti company and its activities, presents the customer's requirements and wishes. The old dirtidesign.com online store was analyzed, the analysis of competitors was performed, the target audience of MB Dirti was analyzed, as well as the color analysis of the design was performed. The project part provides information about the work done in the development of both multimedia products - an online store and advertisements with target audiences. Working with the first one - the development of the online store, the following work was done: the development of the online store wireframes and designs, the tools and plugins that helped create the online store, as well as the work done on the billing page and website optimization. The following works were performed during the development of the second multimedia product - Facebook social network advertisements and their target audiences: integration of advertisements into the online store was performed, sales promotion and remarketing advertisements were created, target audiences were adapted to the created advertisements. Following this work, both the first and second multimedia products were tested and published by the online store. The economic part calculates the cost and market price of the products created, and the occupational safety part provides information on what a safe workplace should be when working with a computer. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tikslas panaudoti ir pademonstruoti įgytas žinias studijų metu. Šiam tikslui įgyvendinti kuriama nauja internetinė parduotuvė ir socialinio tinklo „Facebook“ reklamos su tikslinėmis auditorijomis įmonei MB „Dirti“. Naujos internetinės parduotuvės pagrindinis tikslas yra skatinti elektroninės parduotuvės lankytojus apsipirkti, o reklamų ir tikslinių auditorijų – atvesti naujus arba senus klientus į internetinę parduotuvę. Analitinėje dalyje pateikiama informacija apie MB „Dirti“ įmonę ir jos veiklą, pateikiami užsakovo reikalavimai ir pageidavimai. Analizuota senoji dirtidesign.com internetinė parduotuvė, atlikta konkurentų analizė, išanalizuota MB „Dirti“ įmonės tikslinė auditorija, taip pat, atlikta dizaino spalvų analizė. Projektinėje dalyje pateikiama informacija apie atliktus darbus kuriant abu multimedijos produktus – internetinę parduotuvę ir reklamas su tikslinėmis auditorijomis. Dirbant su pirmuoju – internetinės parduotuvės kūrimu atlikti šie darbai: internetinės parduotuvės maketų ir dizaino kūrimas, pateiktos priemonės ir įskiepiai, kurie padėjo kurti internetinę parduotuvę, taip pat, pateikiami darbai, kurie buvo atliekami su atsiskaitymo puslapiu ir svetainės optimizacija. Kuriant antrąjį multimedijos produktą – socialinio tinklo „Facebook“ reklamas ir jų tikslines auditorijas atlikti šie darbai: atlikta reklamos integracija į internetinę parduotuvę, sukurtos pardavimų skatinimo ir remarketingo reklamos, sukurtoms reklamoms pritaikytos tikslinės auditorijos. Atlikus šiuos darbus tiek su pirmu, tiek su antru multimedijos produktu atliktas internetinės parduotuvės testavimas ir publikavimas. Ekonominėje dalyje apskaičiuota sukurtų produktų savikaina ir rinkos kaina, o darbo saugos dalyje pateikiama informacija, kokia turėtų būti saugi darbo vieta dirbant su kompiuteriu. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Antraštė, naudotojo patirties taisyklės, nuomonių formuotojai, poraštė, puslapio maketai, reklamjuostė en_US
dc.title MB „Dirti“ elektroninės parduotuvės kūrimas en_US
dc.title.alternative E-shop creation for the MB Dirti en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra