DSpace talpykla

UAB „Tarptautinis bendradarbiavimo centras“ žiniatinklio svetainės ir reklamos kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vitkūnaitė, Domantė
dc.date.accessioned 2020-07-02T07:41:37Z
dc.date.available 2020-07-02T07:41:37Z
dc.date.issued 2020-06-25
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3239
dc.description The topic of the final work is the „Website development and creation of advertising for the UAB Tarptautinis bendradarbiavimo centras“. The aim of the work is to demonstrate the knowledge acquired during the study year to create advertising product. The problem of the work is the dissemination of information and clients loyalty of the "International Cooperation Center". The task of the work is to create a website using the content management system "WordPress", to create advertising videos for the promotion of winter sports trips, an attribute product, promotional posts for social networks, to apply social media ads manager technologies on social networks. Composition of the final work - The analytical part analyzes the company activities and target audience, competitors and the theory of website and design principles. The project part presents the workflow and final products. Project results - 10 different page wireframes, 10 different designs for each page of the website, created website based on the design. 1 min video and 15 s vertical video, 2 different attribute designs, 7 different social media promotional designs were created. 14 target audience groups, 4 different paid advertisements for 2 advertising campaigns and 104,068 users were reached. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tema – UAB „Tarptautinis bendradarbiavimo centras“ žiniatinklio svetainės ir reklamos kūrimas. Darbo tikslas – pademonstruoti studijų metų įgytas žinias kuriant reklamos produktą. Darbo problema – UAB „Tarptautinis bendradarbiavimo centras“ lojalumo išlaikymas ir informacijos sklaida. Darbo užduotis – sukurti žiniatinklio svetainę naudojantis turinio valdymo sistema „WordPress“, sukurti reklaminius vaizdo įrašus žiemos sporto kelionių viešinimui, atributikos produktą, reklaminius įrašus socialiniams tinklams, pritaikyti mokamos reklamos technologijas socialiniuose tinkluose. Baigiamojo darbo rašto sudėtis – Analitinėje dalyje analizuojama užsakovo veikla ir tikslinė auditorija, konkurentai ir tinklalapių, dizaino principų teorija. Projektinėje dalyje pateikiama darbų eiga ir galutiniai produktai. Projekto rezultatai – Sukurta 10 skirtingų puslapių maketų (angl. wireframe), 10 skirtingų dizainų kiekvienam tinklalapio puslapiui, sukurtas internetinis tinklalapis pagal sukurtą dizainą. Sukurtas 1 min vaizdo įrašas ir 15 s vertikalus vaizdo įrašas, 2 skirtingi atributikos dizainai, sukurti 7 skirtingi socialinių tinklų reklaminių įrašų dizainai. Socialinių tinklų reklaminėm kampanijoms buvo sukurta 14 tikslinės auditorijos grupių, 4 skirtingos mokamos reklamos 2 reklaminėm kampanijom, pasiekta 104 068 vartotojų.   en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Reklama, žiniatinklio svetainė, konkurentai, vielinė diagrama, trimatis, atributika en_US
dc.title UAB „Tarptautinis bendradarbiavimo centras“ žiniatinklio svetainės ir reklamos kūrimas en_US
dc.title.alternative Website development and creation of advertising for the UAB Tarptautinis bendradarbiavimo centras en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra