DSpace talpykla

„Bitoprint" žaidimo kortelių kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Mickūnaitė, Vaida
dc.date.accessioned 2020-07-02T07:24:41Z
dc.date.available 2020-07-02T07:24:41Z
dc.date.issued 2020-06-26
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3229
dc.description The topic of the thesis is “Development of “Bitoprint” playing cards”. The aim of the thesis is to apply theoretical specialty knowledge and practical publishing skills while developing graphic technology products. The body of this Bachelor thesis consists of analytical and project parts, conclusions, list of references and appendices. In the analytical part the history of manufactured products is overviewed, the analysis of analogues is performed; possible printing methods are presented; QR codes are described; packaging requirements are introduced; features of composition are discussed. In the project part of the thesis customer's expectations and needs as well as technical requirements for the product under development are analysed; compositional solutions of graphic elements are justified, the most suitable printing technologies and equipment are selected, materials and tools are provided, the model of graphic products under development is made, post-press finishing touches are discussed; the main economic indicators of the project are calculated; work safety requirements are provided. Applications used: “Adobe Photoshop”, “Adobe Illustrator”, “Acrobat Pro”, “Procreate”. Series of 6-card games has been created for the electronic printing house “Bitoprint”. The thesis includes a detailed description of the process of developing the games "Perfect Date" and "What are we making today?" as well as creation of their packaging. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tema – „Bitoprint“ žaidimo kortelių kūrimas“. Darbo tikslas – kuriant grafinių technologijų produktus, pritaikyti specialybės teorines žinias ir praktinio leidybos darbo įgūdžius. Profesinio bakalauro baigiamojo darbo aprašą sudaro analitinė ir projektinė dalys, išvados, literatūros šaltinių sąrašas ir priedai. Analitinėje dalyje apžvelgta gaminamų produktų istorija, atlikta analogų analizė; pateikti galimi spaudos būdai; aprašyti QR kodai; pristatyti reikalavimai pakuotei; aptartos kompozicijos ypatybės. Projektinėje dalyje išanalizuoti užsakovo lūkesčiai ir poreikiai, techniniai reikalavimai kuriamam produktui; pagrįsti grafikos elementų kompoziciniai sprendimai, pasirinktos tinkamiausios spaudos technologijos ir įranga, numatytos medžiagos, priemonės, sumaketuoti kuriami grafiniai produktai, aptarti pospaudiminiai baigiamieji darbai; apskaičiuoti pagrindiniai projekto ekonominiai rodikliai; pateikti darbuotojų saugos reikalavimai. Naudotos programos: „Adobe Photoshop“, „Adobe Illustrator“, „Acrobat Pro“, „Procreate“. Sukurta 6 kortų žaidimų serija elektroninei spaustuvei „Bitoprint“. Baigiamajame darbe detalizuotas „Tobulo pasimatymo“ ir „Ką gaminam šiandien?“ žaidimų ir pakuočių kūrimo procesas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Bigavimas, CMYK, darbo užmokestis, gamyba, garnitūra, kegelis, reklama, užlaidos en_US
dc.title „Bitoprint" žaidimo kortelių kūrimas en_US
dc.title.alternative Creation of Bitoprint playing cards en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra