DSpace talpykla

Animacinių reklamų kūrimas gyvūnų prieglaudai „Katino svajonė“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Naikutė, Karolina
dc.date.accessioned 2020-07-02T06:45:01Z
dc.date.available 2020-07-02T06:45:01Z
dc.date.issued 2020-06-25
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3211
dc.description The final work of Creation of animated advertisements for the pet shelter Katino svajonė describes the process of creating advertising tools for an animal shelter. The development of advertising products includes such areas as: knowledge of the target audience, selection of advertising media, product design, advertising technologies and their application. This final work presents the developed intangible and tangible advertising products that will help the "Katino svajonė" shelter to receive greater public support. The main goal of the final work is to show the acquired competencies in the study of advertising technologies and to link them with practical activities in the analysis of competitors, and the development of advertising products for the company. The problem of the final work is the lack of promotional products of the "Katino svajonė" shelter. The content of the final work consists of: advertising product stories and current issues, analysis of advertising product competitors, selection of equipment and computer programs for creating advertising products, animated advertising, development of material advertising products, economic and human safety part and conclusions. The conclusions of the final work are to create attractive and public attention intangible and material advertising products of the shelter "Katino svajonė". Creative solutions are argued based on information sources and data. In this way, advertising products are created for the shelter "Katino svajonė". en_US
dc.description.abstract „Animacinių reklamų kūrimas gyvūnų prieglaudai „Katino svajonė“ baigiamajame darbe aprašomas reklamos priemonių kūrimo procesas gyvūnų prieglaudai. Reklamos produktų kūrimas apima tokias sritis kaip: tikslinės auditorijos pažinimas, reklaminių priemonių pasirinkimas, produkto dizainą, reklamos technologijas ir jų pritaikymą. Šiame baigiamajame darbe yra pateikiami sukurti nematerialūs ir materialūs reklamos produktai, kurie padės „Katino svajonė“ prieglaudai sulaukti didesnės visuomenės pagalbos. Pagrindinis baigiamojo darbo tikslas – parodyti įgytas kompetencijas studijuojant reklamos technologijas ir susieti su praktine veikla atliekant konkurentų analizę, ir reklamos produktų įmonei sukūrimą. Baigiamojo darbo problema – „Katino svajonė“ prieglaudos reklaminių produktų trūkumas. Baigiamojo darbo turinys susideda iš: reklamos produktų istorijų ir šiandienos aktualijų, reklamos produktų konkurentų analizės, įrangos ir kompiuterinių programų parinkimo kuriant reklamos produktus, animacinių reklamos filmukų kūrimo, materialinių reklamos produktų kūrimo, ekonominės ir žmogaus saugos dalies ir išvadų. Baigiamojo darbo išvados – sukurti patrauklūs ir visuomenės dėmesį atkreipiantys prieglaudos „Katino svajonė“ nematerialūs ir materialūs reklamos produktai. Remdamiesi informacijos šaltiniais ir duomenimis, argumentuojami kūrybiniai sprendimai. Tokiu būdu sukuriami reklamos produktai prieglaudai „Katino svajonė“. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Socialinė reklama, prieglauda, animacija, animacinis filmas, personažas, reklamjuostė, ergonomika en_US
dc.title Animacinių reklamų kūrimas gyvūnų prieglaudai „Katino svajonė“ en_US
dc.title.alternative Creation of animated advertisements for the pet shelter Katino svajonė en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra