DSpace talpykla

Parduotuvės „Šventė Tau" reklamos produktų kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Leliuga, Vygantas
dc.date.accessioned 2020-07-02T06:26:05Z
dc.date.available 2020-07-02T06:26:05Z
dc.date.issued 2020-06-25
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3205
dc.description The „Švente Tau” advertising products were created using the knowledge gained in Kaunas college. Created protuct list: Logo, business card, poster, information flyer, discount flyers, banners, website, informative video. The same colour range was applied to all products, four main colours were used: blue, orange, pink and lavander. The colours have been chosen based on competitors and current nowadays trends. The „Šventė Tau” store sells holiday and festive goods, the colours have been chosen to encourage relaxation and lift the customers mood. The business card was designed in such a way that the elements did not obscure each other and the information was quickly and clearly understood. The business card contains only the most important details of the store, such as: name, surname, address, telephone number, website address, e-mail. Information leaflets, discount leaflets and posters contain only the most important information that does not distract the user. The information leaflet contains the categories of goods for sale list, the address of the store and the QR code, after scanning it, the customer is taken to the website of „Švente Tau”. The discount flyer contains the percentage of the discount number in the middle, store address and expiration date of the flyer. The poster contains number of discount percentage in the middle ,as well as contact information and a website address. The banners were created in three different sizes according to the most popular among „Google” - 300 x 250, 336 x 280, 728 x 90. They were all animated and converted to GIF. format. The website was created using the website development platform „WordPress“. The purpose of the web page is to provide a catalog of goods for sale and to provide the necessary information about the store. During the development of the website, we looked at the web trends of 2020 and UX, UI design solutions were analyzed. The information video was created to show the „Šventė Tau" store from the outside and inside, also to demonstrate the store's wide range of products. In the work, economic calculations were performed, calculating the direct and indirect costs of products, calculating the cost of products and determining the final prices of goods. Work safety requirements when working with a video terminal and the basics of first aid were also clarified. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo metu pasitelkiant studijose įgytas žinias sukurti šie „Švente Tau” reklamos produktai: Logotipas, vizitine kortelė, plakatas, informacinė skrajutė, nuolaidų skrajutės, reklamjuostės, žiniatinklio svetainė, informatyvus vaizdo įrašas. Kuriant visus reklamos produktus yra pritaikoma ta pati spalvų gama, tai keturios pagrindinės spalvos – rožinė, žydra, oranžinė ir rožinės slapvos šviesus atspalvis. Spalvos pasirinktos, atsižvelgiant į konkurentus ir šių dienų tendencijas. Parduotuvė „Šventė Tau” pardavinėja šventines prekes, spalvos pasirinktos tokios, kad skatintų atsipalaiduoti ir pakeltų nuotaiką. Kuriant vizitinę kortelę yra laikomasi tvarkos, kad elementai neužgoštų vienas kito ir informacija būtų greitai ir aiškiai suprantama. Vizitinėje kortelėje yra nurodomi tik svarbiausi parduotuvės duomenys kaip: vardas, pavardė, adresas, telefono numeris, žiniatinklio svetainės adresas, elektroninis paštas. Informacinėse skrajutėse, nuolaidos skrajutėse ir plakatuose yra pateikiama tik svarbiausia informacija, kuri neapkrauna ir neblaško vartotojo dėmesio. Informacinėje skrajutėje pateikiamos parduodamų prekių kategorijos, parduotuvės adresas ir QR kodas, kurį nuskaičius klientas nukeliamas į „Šventė Tau” žiniatiklio svetainę. Nuolaidų skrajutėje yra pateikiama nuolaidų suma procentais, parduotuvės adresas ir skrajutės galiojimo laikas. Palakate pateikiama nuolaidų suma procentais taip pat yra kontaktiniai duomenys ir parduotuvės adresas. Reklamjuostės sukurtos trijų skirtingų dydžių atsižvelgiant į populiariausias tarp „Google” - 300 x 250, 336 x 280, 728 x 90. Visos jos yra animuotos ir konvertuotos į GIF formatą. Žiniatinklio svetainė sukurta naudojant internetių svetainių kūrimo platformą „WordPress”. Puslapio tikslas pateikti parduodamų prekių katalogą ir suteikti reikalingą informaciją apie parduotuvę. Svetainės kūrimo metu yra analizuojamos 2020 metų žiniatinklių tendencijos ir UX, UI dizainų sprendimai. Informacinis vaizdo yra sukurtas parodyti „Šventė Tau” parduotuvę iš išorės ir vidaus bei pademonstruoti parduotuvės platų asortimentą. Darbe yra atliekami ekonominiai skaičiavimai, paskaičiuojant produktų tiesiogines ir netiesiogines išlaidas, apskaičiuotos produktų savikainos ir nustatytos galutinės prekės kainos. Taip pat išsiaiškinti darbo saugos reikalavimai dirbant su videoterminalu bei pirmosios pagalbos pagrindai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Reklama, reklamjuostė, vielinė diagrama, žiniatinklio svetainė, įmonė, materiali reklama, skaitmeninė reklama, Wordpress, naudotojo sąsaja, naudotojo patyrimas en_US
dc.title Parduotuvės „Šventė Tau" reklamos produktų kūrimas en_US
dc.title.alternative Creation of advertising products for the shop Šventė Tau en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra