Santrauka:
Baigiamajam darbui buvo pasirinkta užduotis sukurti naują įvaizdį „Eva Car Mats“ individualiai veiklai, kurios pagrindinė veikla – kilimėlių, skirtų automobiliams, gamyba. Buvo sukurta reklaminė kampanija, kurios pagrindinė idėja - „lengva rūpintis“, pabrėžianti patraukliausią pagrindinio kompanijos parduodamo produkto savybę. Įvaizdžio strategijoje buvo sukurtas šūkis – „Nekelk sau rūpesčių“, kuriuo buvo paremti visi pristatyti darbai. Buvo sukurtas naujas logotipas, spausdintinės reklamos, video reklamos, produkto pakuotes dizainas, internetinės svetaines dizainas, rėmimo planas. Darbas susidaro iš analitines dalies, praktines dalies, žmogaus saugos dalies ir ekonomines dalies. Darbe nagrinėjami kūrimo metodai, pavyzdžiai, bei analizuojami produktai.
Description:
This report presents a final year project that focused on the development of a brand for „Eva Car Mats“ – a company that manufactures and sells high-quality car mats. A part of the project aimed to create an advertising campaign that revolved around the main idea that the mats are “easy to maintain”, which was chosen to highlight the most attractive attribute of the company product. The brand strategy was based on the slogan „Avoid the hassle“, that was used as a basis for the entirety of the tasks completed in this project. Some additional work included the creation of a new company logo, print ads, video ads, a product packaging design, a website design, and a promotion plan. The entire report contains three main parts: 1) Analytical part; 2) Practical part; 3) Health and Safety part; and 4) Economic analysis part. This report also outlines the methods used in creating advertising campaigns, whilst giving some examples of work done in some other well-known campaigns and providing an analysis of the company products.