DSpace talpykla

Prekės ženklo „IšDidi“ įvaizdžio kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Ezerskaitė, Rima
dc.date.accessioned 2020-07-02T05:47:16Z
dc.date.available 2020-07-02T05:47:16Z
dc.date.issued 2020-06-25
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3191
dc.description Professional bachelor's work. Creation of the brand image „IšDidi“. Rima Ezerskaitė. Guide lekt. Laima Grikšienė. Kaunas College, Media Technology Department of the Faculty of Technology. Kaunas, 2020m. The purpose of the work. Apply theoretical knowledge and practical skills by creating promotional products for the brand "Proud", taking into account the needs of the customer and market trends. Work tasks: 1. Get acquainted with the means and means of disseminating advertising. 2. Explore target user group. 3. Find out customer needs. 4. Update the brand's „IšDidi“ logo. 5. Create the design of material advertising objects of the brand „IšDidi“. 6. Create digital advertising objects. 7. Perform economic calculations for the project. 8. Review human safety requirements. 9. Provide work conclusions and a list of the literature sources used. Work structure. The final work consists of: summary, content, introduction, nalytical part, design part, conclusions, literature list, annexes. The scope of work. The paper includes: 51 pages. en_US
dc.description.abstract Baigiamasis darbas. Prekės ženklo „IšDidi” įvaizdžio kūrimas. Rima Ezerskaitė. Vadovė lekt. Laima Grikšienė. Kauno kolegija, Technologijų fakulteto Medijų technologijų katedra. Kaunas, 2020m. Darbo tikslas. Pritaikyti teorines žinias ir praktinius įgūdžius sukuriant prekės ženklui „IšDidi“ reklaminius produktus, atsižvelgiant į užsakovo poreikius ir rinkos tendencijas. Darbo uždaviniai: 1. Susipažinti su reklamos sklaidos būdais bei priemonėmis. 2. Ištirti tikslinę vartotojų grupę. 3. Išsiaiškinti užsakovo poreikius. 4. Atnaujinti prekės ženklo „IšDidi“ logotipą. 5. Sukurti prekės ženklo „IšDidi“ materialiosios reklamos objektų dizainą. 6. Sukurti skaitmeninės reklamos objektus. 7. Atlikti ekonominius projekto skaičiavimus. 8. Apžvelgti žmogaus saugos reikalavimus. 9. Pateikti darbo išvadas ir naudotų literatūros šaltinių sąrašą. Darbo struktūra. Baigiamąjį darbą sudaro: santrauka, turinys, įvadas, analitinė dalis, projektinė dalis, išvados, literatūros sąrašas, priedai. Darbo apimtis. 51 puslapis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Animacija, konkurencija, logotipas, maketas, materiali reklama, medija, prekė, prekės ženklas, produkto dizainas, reklama, rinka, skaitmeninė reklama, socialiniai tinklai, tikslinė auditorija, užsakovas, vaizduoklis, vartotojas en_US
dc.title Prekės ženklo „IšDidi“ įvaizdžio kūrimas en_US
dc.title.alternative Creation of the brand image IšDidi en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra