DSpace talpykla

Kineziterapijos studijų programos pirmo kurso studentų patiriamos psichoemocinės įtampos egzaminų metu poveikis griaučių – raumenų ir širdies – kraujagyslių sistemoms

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Pečiulytė, Deimantė
dc.date.accessioned 2019-01-22T07:52:59Z
dc.date.available 2019-01-22T07:52:59Z
dc.date.issued 2018-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/317
dc.description Relevance: During exams student experience enough stress, which affects their psychoemotional stress whole time during exam sessions. I want to make sure, if psychoemotional stress have influence on cardiocasvular and skeletal-muscle systems. Research objective: Determine physiotherapy study program's first year students experienced psycho-emotinal stress during exam session influence and connection in skeletalmuscle and cardiovascular systems. Reasearch goals: 1. Evaluate physiotherapy study program‘s first-year students expierenced psycho-emotional stress during exam session. 2. Evaluate skeletal-muscle functional indicators of physiotherapy study programs first-year students during exams. 3. Evaluate cardiovadcular functional indicators of physiotherapy study programs first-year students during exams. 4. Determine connections between psycho-emotional stress and skeletalmuscle and cardiovascular indicators of psysiotherapy study program's first-year students during exam session. Work description: During research for students were measured pulse, blood pressure, mobility of lumbar part and psycho-emotional stress. Evaluating four times: two weeks before exam session, before first exam, after last exam and two weeks later after whole exam session. Research results: Cardiovascular skeletal-muscle systems of students were mostly loaded during the second and the third examination. At the same time the psycho-emotional condition was worse. Conclusion: 1. Students mostly felt stress before the first exam and before the last exam and they felt less stress two leeks before exams and two weeks later. 2. The best mobility of lumbar part was determined after two weeks later after the last exam and the worst mobility of lumbar part was determined two weeks before the first exam. 3. Pulse either systolyc and diastolic was higher before the first exam and the last exam. Lower was before exam session and after two weeks later. 4. Between physiotherapy study program's first-year students psycho-emotional stress, skeletal-muscle and cardiovascular systems are no reliant connections. en
dc.description.abstract Aktualumas: Egzaminų metu studentai patiria nemažai streso, kas sąlygoja jų psichoemocinę įtampą visos sesijos metu. Todėl noriu išsiaiškinti, ar studentams psihoemocinė įtampa turi įtakos širdies ir kraujagyslių bei griaučių ir raumenų sistemoms. Tyrimo tikslas: Nustatyti kineziterapijos studijų programos pirmo kurso studentų patiriamos psichoemocinės įtampos egzaminų metu poveikį ir sąsajas griaučių – raumenų bei širdies – kraujagyslių sistemoms. Tyrimo uždaviniai: 1. Įvertinti kineziterapijos studijų programos pirmo kurso studentų patiriamą psichoemocinę įtampą egzaminų metu; 2. Įvertinti griaučių – raumenų funkcinius rodiklius kineziterapijos studijų programos pirmo kurso studentams egzaminų metu; 3. Įvertinti širdies – kraujagyslių funkcinius rodiklius kineziterapijos studijų programos pirmo kurso studentams egzaminų metu; 4. Nustatyti sąsajas tarp psichoemocinės įtampos ir griaučių – raumenų bei širdies – kraujagyslių funkcinių rodiklių kineziterapijos studijų programos pirmo kurso studentų egzaminų metu. Darbo apibūdinimas: tyrimo metu studentams buvo matuojamas pulsas, kraujospūdis, juosmeninės dalies paslankumas bei psichoemocinė įtampa. Vertinama keturis kartus: iki sesijos likus dviems savaitėms, prieš pirmą egzaminą, po paskutinio egzamino ir po sesijos praėjus dviems savaitėms. Rezultatai: studentų širdies – kraujagyslių bei griaučių – raumenų sistemos labiausiai apkrautos buvo antro ir trečio ištyrimo metu, psichoemocinė būklė prastesnė tuo pačiu metu. Išvados: 1. Studentai daugiausiai streso patyrė prieš pat pirmą egzaminą ir po paskutiniojo. O įtampa buvo mažesnė dvi savaites prieš egzaminų sesiją ir praėjus dviems savaitėms po egzaminų. 2. Geriausias juosmens paslankumas buvo nustatytas praėjus dviem savaitėms po egzaminų sesijos, o prasčiausias prieš pat pirmą egzaminą. 3. Tiek pulsas, tiek sistolinis bei diastolinis kraujo spaudimas buvo aukštesnis prieš pat pirmą egzaminą ir po paskutiniojo. Mažesnis – dvi savaitės prieš egzaminų sesiją ir prabėgus dviems savaitėms po sesijos. 4. Tarp kineziterapijos studijų programos pirmo kurso studentų psichoemocinės įtampos, griaučių – raumenų bei širdies – kraujagyslių sistemų priklausomų sąsajų nenustatyta. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Kineziterapija, psichoemocinė būklė, kraujo spaudimas, liemens paslankumas. en_US
dc.title Kineziterapijos studijų programos pirmo kurso studentų patiriamos psichoemocinės įtampos egzaminų metu poveikis griaučių – raumenų ir širdies – kraujagyslių sistemoms en_US
dc.title.alternative Physiotherapy study programs first-year student experienced effects of psycho-emotional stress influence on cardiovascular and skeletal-muscle systems summary en
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra