DSpace talpykla

Neverbalinės komunikacijos įtaka įvairių sektorių organizacijų įvaizdžiui

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Raguckas, Aivaras
dc.date.accessioned 2020-06-30T10:39:51Z
dc.date.available 2020-06-30T10:39:51Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3147
dc.description Non-verbal communication is one of the main things to show your clients how important they are to your organization. If businessmen want to stay in business they have to make shure that their customers are loyal no matter what happens. Non-verbal communication includes a lot of things such as facial expressions, eye behaviours, proxemic communication, personal appearance and ect. All these things people see when they come to organization and talk with someone from personnel. This is why everyone should know how to act while having a conversation with a customer. The main problem: The potential of non-verbal communication is not exploited when trying to improve the image of organization. The aim: To analyse the effect of non-verbal communication to the image of organization. And to find some ways how to improve the image by using non-verbal communication. Objectives: Non-verbal communication in organization. The methods: The analysis of referneces and other sources of information. After that to surveys will be made to understand how communication influence the image of organization. The structure: First of all there is theoretical part which discusses what kind of non-verbal communication can be (appearance, facial expressions, eye behaviours). Furthermore, there is a part about how non-verbal communication makes influence to customers. The practical part of the work introduces the results of surveys. Cunsumers were asked to tell their opinion about five types of personnel which would be in five different organizations. Do they care about personnel‘s non-verbal communication. The research has shown that almost all of respondents pay attention to non-verbal communication of personnel. And the main thing they care about is employees appearance. The work consists of 45 pages, 3 tables, 25 pictures, 20 references and 33 sources of information, 2 appendice. en_US
dc.description.abstract Darbo apibūdinimas: Neverbalinė komunikacija organizacijose vyksta nuolat klientams bendraujant su darbuotojais ir darbuotojams bendraujant vieni su kitais. Tačiau nėra plačiai ištirta, kokią įtaką neverbalinė komunikacija turi organizacijų įvaizdžiui. Šiame darbe nagrinėjama neverbalinės komunikacijos įtaka penkių sektorių organizacijų įvaizdžiui, nustatinėjama vartotojų nuomonė, pateikiamos rekomendacijos, kaip pagerinti įmonių neverbalinę komunikaciją, kad ji prisidėtų prie organizacijos įvaizdžio gerinimo. Darbo problema: Neišnaudojamos neverbalinės komunikacijos galimybės organizacijų įvaizdžiui ir darbo produktyvumui gerinti. Darbo tikslas: Išanalizuoti neverbalinės komunikacijos poveikį organizacijos įvaizdžiui. Darbo metodai: mokslinės literatūros ir kitų šaltinių analizė, dvi anketinės apklausos ir jų palyginimas. Darbo struktūra: Teorinėje dalyje aptariama neverbalinės komunikacijos bei organizacijos įvaizdžio samprata, jos aktualumas organizacijai. Išskiriamos neverbalinės komunikacijos rūšys. Praktinėje dalyje pateikiami anketų duomenų rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiamos rekomendacijos, kaip pagerinti neverbalinę komunikaciją tarp darbuotojų ir klientų, kad ji nekenktų, o padėtų formuojant organizacijų įvaizdį. Darbo rezultatai: Atlikus dvejas apklausas buvo išsiaiškinta, kad neverbalinė komunikacija darbuotojams bendraujant su klientais, klientams yra svarbi. Buvo nustatyta, kokios neverbalinės komunikacijos normos yra priimtinos vartotojams pasirinktuose sektoriuose. Buvo nustatyti skirtumai tarp neverbalinės komunikacijos įprastu metu ir komunikacijos karantino metu. Rekomendacijose siūloma atitinkama neverbalinė komunikacija priklausomai nuo jos rūšies ir sektoriaus. Darbą sudaro 45 puslapiai, 3 lentelės, 25 paveikslėliai, 20 nuorodų, 33 informacijos šaltiniai ir 2 priedai.   en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Neverbalinė komunikacija, organizacija, įvaizdis, komunikacija en_US
dc.title Neverbalinės komunikacijos įtaka įvairių sektorių organizacijų įvaizdžiui en_US
dc.title.alternative Nonverbal Communication Influence on the Different Sector Organization Image en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra