DSpace talpykla

UAB „Contactus“ socialinių tinklų komunikacijos tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Norkutė, Patricija
dc.date.accessioned 2020-06-30T10:38:08Z
dc.date.available 2020-06-30T10:38:08Z
dc.date.issued 2020-06-26
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3146
dc.description It is becoming increasingly popular for businesses and companies to use social media as a marketing outlet, therefore people are being provided with more and more information online. The user of the internet or social media gets almost bombarded with promotions, newsletters, and exclusive offers on a regular, so it is quite common to skip through or not to notice an offer here and there. This is why companies had to up their game and start implementing social media strategies, in order to reach more clients, get more sales, and improve their brand image towards customers. We could definitely say that social media has become a part of the daily routine for everyone in the XXI century. Our phones have internet access now, so even the activities like a phone call or messaging has changed because you are now able to make calls and message through some social media app on your phone. Also, it seems like not so long ago the only information about the company you were able to find on “Google” or “Bing” was their phone number or address. These days, when you type in the name of the company, you are most likely provided with their social media handles first. It is not even surprising anymore, that instead of updating a website, business owners and companies are more likely to update their brand’s social media profile on “Facebook” because it is simply more accessible to more users. All the needed information like working hours, upcoming events, contact number, address, reviews, and ratings from past customers, product descriptions, and even an option to purchase is now available on “Facebook” within a few clicks! You are able to see what your friends think about a particular brand or a restaurant, see what they think by reading their reviews and recommendations. This has completely changed how people share their impressions about products, brands, and their services between each other. The possibility to apply social media as a tool of communication with clients has completely revolutionized classic strategies for marketing specialists. All these changes require fast adjustments and reactions from marketing and communication specialists. en_US
dc.description.abstract Laikui bėgant vis daugiau įmonių ir organizacijų keliasi į skaitmeninę erdvę bei socialinius tinklus, todėl vartotojus pasiekia kur kas daugiau informacijos. Pastovi informacijos kaita ir didelis jos kiekis apkrauna vartotojus, todėl kai kurios jiems siunčiamos informacijos nepastebi ar neatkreipia dėmesio. Norint pasiekti savo vartotojus, iškomunikuoti jiems žinutę, suteikti informaciją, formuoti teigiamą prekinio ženklo įvaizdį, šiais laikais reikia gerokai pasistengti. Įmonės ir organizacijos šiems tikslams gali išnaudoti socialinių tinklų galimybes bei funkcijas. XXI amžiuje socialinius tinklus jau galime įvardinti kaip kasdienybės dalį. Kiekvienas žmogus savo telefone turi interneto ryšį, didelė dalis jų naudojasi ir socialiniais tinklais ar internetinėmis pokalbių aplikacijomis vietoj įprasto skambučio ar žinutės. Socialinės medijos tampa ne tik vartototojų, bet ir įmonių kasdienybės dalimi. Daugelis pamena, kai įvairios informacijos apie organizacijas ir įmones ieškodavo paieškos sistemose „Google“ ar „Bing“, tačiau dabar paskyra socialiniame tinkle gali atstoti net ir internetinę svetainę. Nieko nuostabaus, kad daugelis įmonių atsisako savo internetinių svetainių ir perkelia informaciją į vieną plačiausiai žinomų bei naudojamų socialinių tinklų – „Facebook“. Šis socialinis tinklas gali sutalpinti didelį kiekį informacijos – darbo valandos, adresas, vartotojų atsiliepimai, kontaktinė informacija, čia netgi galima turėti prekių ar paslaugų katalogą. „Facebook“ socialinio tinklo išpopuliarėjimas suteikė galimybę komunikuoti su šimtais ar tūkstančiais vartotojų apie įvairius produktus ar paslaugas, kurias parduoda. Socialinių tinklų komunikacijos taikymas įmones ir organizacijas privertė keisti strategijas komunikuojant su klientais, bei pakeitė įprastą komunikacijos bei rinkodaros specialistų darbo specifiką. Įmonių integracija socialiniuose tinkluose vystosi sparčiai, o kas dieną atsinaujinančios socialinių tinklų funkcijos reikalauja greitos reakcijos bei profesionalumo iš šios srities specialistų. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Socialinių tinklų komunikacija, Facebook, Contactus en_US
dc.title UAB „Contactus“ socialinių tinklų komunikacijos tobulinimas en_US
dc.title.alternative UAB Contactus Social Network Communication Improvement en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra