DSpace talpykla

UAB „Švyturys-Utenos alus“ komunikacijos raiškos bei formų tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Naricynaitė, Gustė
dc.date.accessioned 2020-06-30T10:36:21Z
dc.date.available 2020-06-30T10:36:21Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3145
dc.description The final work analyzes the communication expression and forms of UAB „Švyturys - Utenos alus”. The theoretical part of the work analyzes: the concept of communication and its classification, information transmission channels and internal and external, verbal and non-verbal communication, peculiarities of public relations. Effective, accurate and quality communication is important for every business organization, regardless of its size. Purposeful communication management creates preconditions for quality customer relations, helps to organize the work of the staff, strengthens the organization's brand, forms a favorable image, strengthens reputation and creates added value for the organization. Brand communication is an important part of brand management and a tool by which companies inform, persuade, emphasizes, educate, remind and enrich their stakeholders ’knowledge of the brand, its strengths, values, fundamentals, products and services offered. Brand communication is one of the key activities of brand management and strategy, so it is necessary to maintain a targeted conversation with stakeholders. This is one of the brand’s promotional tools and tactics to influence customers about the brand, the company as a whole, and the products and services it offers. This includes the use of traditional media channels such as newspapers and television, together with the strategic integration of modern media such as social media platforms, content marketing, blogs and digital marketing, which acts as an integrated approach to inform customers and other stakeholders about the latest brand changes. Labor problem - UAB „Švyturys - Utenos alus“ alus insufficiently developed communication in social networks, inefficient external communication. The aim of the work - is to improve the communication of UAB „Švyturys - Utenos alus“. Working methods - Analysis of scientific literature, questionnaire survey, analysis of the content of the social network „Facebook“. en_US
dc.description.abstract Baigiamajame darbe analizuojama UAB „Švyturys - Utenos alus“ komunikacijos raiška bei formos. Teorinėje darbo dalyje analizuojama: komunikacijos samprata ir jos klasifikacija, informacijos perdavimo kanalai bei vidinės ir išorinės, verbalinės ir neverbalinės komunikacijos, ryšių su visuomene ypatumai. Efektyvi, tiksli ir kokybiška komunikacija yra svarbi kiekvienai verslo organizacijai, nepriklausomai nuo jos dydžio. Tikslingas komunikacijos valdymas sukuria prielaidas kokybiškiems ryšiams su klientais, padeda organizuoti personalo darbą, stiprina organizacijos prekinį ženklą, formuoja palankų įvaizdį, stiprina reputaciją ir kuria pridėtinę vertę organizacijai. Prekės ženklo komunikacija yra svarbi prekės ženklo valdymo dalis ir įrankis, kuriuo įmonės informuoja, įtikina, išryškina, moko, primena ir praturtina savo suinteresuotųjų šalių žinias apie prekės ženklą, jo stipriąsias puses, vertybes, pagrindus ir siūlomus produktus bei paslaugas. Prekės ženklo komunikacija yra viena iš pagrindinių prekės ženklo valdymo ir strategijos veiklų, todėl būtina palaikyti tikslingą pokalbį su suinteresuotosiomis šalimis. Tai yra viena iš prekės ženklo pasirinktų reklamos priemonių ir taktikų, kad paveiktų klientus apie prekės ženklą, visą įmonę ir jos siūlomus produktus bei paslaugas. Tai apima tradicinius žiniasklaidos kanalus, tokius kaip laikraščiai ir televizija, naudojimą kartu su strateginiu šiuolaikinių žiniasklaidos priemonių, tokių kaip socialinės žiniasklaidos platformos, turinio rinkodara, tinklaraščiai ir skaitmeninė rinkodara, sujungimu, kuris veikia kaip integruotas požiūris, siekiant informuoti klientus ir kitas suinteresuotąsias šalis apie naujausius prekės ženklo pokyčius. Darbo problema - UAB „Švyturys - Utenos alus“ neefektyvi išorinė komunikacija. Darbo tikslas - UAB „Švyturys - Utenos alus“ komunikacijos tobulinimas. Darbo metodai - Mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa, socialinio tinklo „Facebook“ turinio analizė. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Komunikacija, raiška, komunikacijos formos, Švyturys-Utenos alus en_US
dc.title UAB „Švyturys-Utenos alus“ komunikacijos raiškos bei formų tobulinimas en_US
dc.title.alternative UAB Švyturys-Utenos alus Communication Expression and Form Improvement en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra