DSpace talpykla

Joniškio turizmo ir verslo informacijos centro socialinių tinklų komunikacijos apie lankytinus objektus tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kėblys, Kasparas
dc.date.accessioned 2020-06-30T10:23:28Z
dc.date.available 2020-06-30T10:23:28Z
dc.date.issued 2020-06-26
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3143
dc.description Work relevance - Lithuanian tourism sector is growing exponentially; this growth creates a demand for tourism organizations to create new products. While tourism sector is continuing to grow, more tourism organizations are trying to capitalize on this opportunity, by creating new tourism products, in this case more organizations are creating new attractive tourism destinations. The main problem of the professional BA thesis – what are the main communication problems of Joniškis Tourism and Business Information Centre, in social network Facebook, that hinder the flow of information about tourism destinations and attraction of new visitors? The aim of this professional BA thesis – to analyse Joniškis Tourism and Business Information Centre communication about tourism destinations and to provide suggestions for possible social network improvements. Objectives of the professional BA thesis - Joniškis Tourism and Business Information Centre Methods of the professional BA thesis – literature analysis, Joniškis Tourism and Business Information Centre Facebook communication analysis about tourism destinations and an expert interview. The structure – during literature analysis researching the meaning of tourism communication, in the analysis, do a review of Joniškis Tourism and Business Information Centre Facebook communication, all the gathered knowledge implied in communication improvement plan. The results – gathered results showcased that Joniškis Tourism and Business Information Centre communication is hindered by dual communication, intender for different audiences – potential tourist and business representatives – audiences. These obstacles can be removed by creating a new Facebook page dedicated for tourism information together with a structured communication plan. The work consists of 59 pages, 5 tables, 18 pictures, 31 references and sources of information, 2 appendices. en_US
dc.description.abstract Darbo aktualumas – Lietuvoje turizmo sektorius nuolat auga, todėl turizmo įstaigos ir organizacijos vis labiau konkuruoja tarpusavyje, siekdamos užimti kuo didesnę rinkos dalį. Tyrėjai pastebi, kad norint pritraukti daugiau vartotojų, nepakanka pasiūlyti gerą ir kokybišką produktą ar paslaugą, o norint pritraukti daugiau turistų į tam tikrus regionus, nepakanka vien teikiamų paslaugų kokybės, – būtina taikyti komunikacijos priemones žinomumo didinimui, įskaitant komunikaciją socialiniuose tinkluose. Darbo problema – kokios yra pagrindinės Joniškio turizmo ir verslo informacijos centro komunikacijos socialiniame tinkle Facebook klaidos, trukdančios informacijos apie Joniškio rajono lankytinus objektus sklaidai ir naujų turistų pritraukimui? Baigiamojo darbo tikslas – išanalizavus Joniškio turizmo ir verslo informacijos centro (JTVIC) vykdomą komunikaciją apie Joniškio rajono lankytinus objektus socialiniame tinkle Facebook pateikti pasiūlymus socialinių tinklų komunikacijos tobulinimui. Darbo objektas – Joniškio turizmo ir verslo informacijos centro socialinių tinklų komunikacija. Darbo metodai – mokslinės literatūros analizė, Joniškio turizmo ir verslo informacijos centro komunikacijos socialiniame tinkle Facebook stebėjimas ir struktūruotas komunikacijos eksperto interviu. Darbo struktūra – teorinėje dalyje aptariami turizmo komunikacijos reikšmės, analitinėje darbo dalyje atliekamas JTVIC Facebook paskyros stebėjimas, projektinėje dalyje įgytos žinios panaudojamos komunikacijos tobulinimo plane. Darbo rezultatai – gauti tyrimo rezultatai parodė, kad JTVIC komunikacijos socialiniame tinkle pagrindinis trikdis – dvilypė komunikacija, skirta skirtingoms – potencialių turistų ir verslo atstovų – auditorijoms. Šias kliūtis galima pašalinti sukūrus atskirą Facebook paskyra turizmo informacijos sklaidai ir joje komunikuojant pagal numatytą komunikacijos planą. Darbą sudaro 59 puslapiai, 5 lentelės, 18 paveikslų, 31 literatūros ir informacijos šaltiniai, 2 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Joniškio turizmas, turizmo komunikacija en_US
dc.title Joniškio turizmo ir verslo informacijos centro socialinių tinklų komunikacijos apie lankytinus objektus tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improving Social Network Communication About Points of Interest by Joniškis Toursim and Business Information Center en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra