DSpace talpykla

KK „Neptūnas“ išorinės komunikacijos gerinimas vartotojų požiūriu

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Butkutė, Karolina
dc.date.accessioned 2020-06-30T10:09:51Z
dc.date.available 2020-06-30T10:09:51Z
dc.date.issued 2020-06-26
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3141
dc.description Description of the (professional BA thesis) Effective external communication is important for every organization, whether it is large and well-known or smaller and less popular. It is important to understand that communication is an important tool for the success of an organization. Effective external communication increases consumer interest and involvement. In this way, the organization retains the attention of existing users and also attracts potential users. The main problem of the (professional BA thesis) - Does external organization communication have a positive impact on target audience engagement? The aim of the (professional BA thesis) - Investigate the external communication performed by BC Neptūnas in relation to consumers and submit a communication improvement plan to the organization's Facebook account. Objectives of the (professional BA thesis): 1. To investigate the external communication performed by BC Neptūnas in relation to consumers 2. To perform analysis of BC Neptūnas Facebook account; 3. To perform the analysis of BC Neptūnas external communication from the point of view of consumers; 4. To present conclusions and recommendations for the improvement of external communication. Methods of the (professional BA thesis) Literature analysis, user survey, content analysis of the social network Facebook account, quantitative analysis of the results. The structure – The professional bachelor's thesis consists of four parts: The first is the theoretical part, which discusses the concept of organization and communication, organizational communication, external and internal communication, social media in the context of external communication. The second is the analytical part. It provides an analysis of the content of your Facebook account, as well as the results of a questionnaire survey and their analysis. The third is the project part, which includes a four-week plan to improve communication on your Facebook account. The fourth is conclusions, literature and other sources of information. Short suggestions/recommendations on how to solve the revealed issues worth improving. The work consists of 50 pages, 4 tables, 26 pictures, 54 references and sources of information, 4 appendices. en_US
dc.description.abstract Darbo apibūdinimas. Efektyvi išorinė komunikacija yra svarbi kiekvienai organizacijai, nepriklausomai ar ji didelė ir gerai žinoma, ar mažesnė ir ne tokia populiari. Svarbu suprasti, kad komunikacija yra svarbus įrankis sėkmingai organizacijos veiklai. Vykdoma efektyvi išorinė komunikacija didina vartotojų susidomėjimą ir įsitraukimą. Tokiu būdu organizacija išlaiko esamų vartotojų dėmesį ir taip pat sudomina potencialius vartotojus. Darbo problema. Ar išorinė organizacijos komunikacija turi teigiamos įtakos tikslinės auditorijos įsitraukimui? Darbo tikslas. Ištirti KK „Neptūnas” vykdomą išorinę komunikaciją vartotojų atžvilgiu ir pateikti komunikacijos gerinimo planą organizacijos „Facebook” paskyrai. Darbo metodai. Literatūros analizė, vartotojų apklausa, socialinio tinklo „Facebook” paskyros turinio analizė, kiekybinė rezultatų analizė. Darbo struktūra. Profesinio bakalauro darbas susideda iš keturių dalių: Pirmoji – teorinė dalis, kurioje aptariama organizacijos ir komunikacijos samprata, organizacinė komunikacija, išorinė bei vidinė komunikacija, socialinės medijos išorinės komunikacijos kontekste. Antroji – analitinė dalis. Joje pateikiama „Facebook“ paskyros turinio analizė, taip pat pateikiami anketinės apklausos tyrimo rezultatai ir jų analizė. Trečioji – projektinė dalis, kurioje pateikiamas keturių savaičių planas „Facebook“ paskyroje vykdomos komunikacijos gerinimui. Ketvirtoji – išvados, literatūra ir kiti informaciniai šaltiniai. Darbo rezultatai Tyrimų rezultatai leidžia teigti, kad KK „Neptūnas“ vykdoma komunikacija yra pastebima ir vertinama gerai. Daugiausia dėmesio sulaukia vaizdinė medžiaga. Tačiau pastebima, kad komunikacija vasaros metu gali būti tobulinama. Trumpi pasiūlymai/rekomendacijos. Vasaros laikotarpiui pateikiamas keturių savaičių planas, kurio tikslas į organizacijos komunikaciją įtraukti vartotojus. Siūlomi įrašai „Facebook“ tinkle, skatinantys sekėjus įsitraukti į diskusijas bei dalintis savo turima medžiaga. Darbą sudaro 50 puslapiai, 4 lentelės, 26 paveikslai, 54 literatūros ir informacijos šaltiniai, 4 priedai en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Krepšinio klubas, Neptūnas, komunikacija, išorinė komunikacija en_US
dc.title KK „Neptūnas“ išorinės komunikacijos gerinimas vartotojų požiūriu en_US
dc.title.alternative Improving BC Neptūnas External Communication from Consumer Perspective en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra