DSpace talpykla

UAB „VIADA“ ryšių su visuomene analizė ir tobulinimo gairės

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Balvočiūtė, Guoda
dc.date.accessioned 2020-06-30T10:04:42Z
dc.date.available 2020-06-30T10:04:42Z
dc.date.issued 2020-06-26
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3139
dc.description Description of the professional BA thesis - in the final work will be performed the analysis of public relations of Lithuanian gas station networks and guidelines for the improvement of UAB Viada. The main problem of the professional BA thesis - how to improve UAB Viada's public relations and related elements in order to improve the company's activities. The aim of the professional BA thesis - to analyze the relations of Lithuanian gas station networks with the public, thus revealing the efficiency of UAB Viada's relations with the public, based on the obtained results to compile guidelines for improvement. Objectives of the professional BA thesis: 1. To reveal the example and meaning of public relations. 2. Analyze the connection of Lithuanian gas station networks with the public. 3. Provide guidelines for the improvement of UAB ‘Viada LT’. Methods of the professional BA thesis – the study was based on the scientific literature. The method of the research of public relations of Lithuanian gas station networks, comparative analysis of articles, analysis of social network, SWOT analysis. The structure – the theoretical part discusses the theoretical aspects of public relations. The practical part of the work presents the results of comparative analyzes of Lithuanian gas station networks. The results – the company is not in a leading position in terms of its public relations functions. Short recommendations – ‘Viada LT” public relations communication plan. en_US
dc.description.abstract Šiomis dienomis keliuose juda dideli transporto srautai ir ko ne kiekvienai transporto priemonei reikalinga naftos produkcija, kuriuos įsigyti galima degalinėse, kurios šiandieniniame degalinių žemėlapyje yra paplitusios ir įsitvirtinusios visoje Lietuvoje, šie degalinių tinklai konkuruoja tarpusavyje ir visais būdais yra pasiryžę pritraukti kuo daugiau lojalių klientų tam pasitelkdami įvarius reklaminius triukus. Baigiamajame darbe bus atlikta Lietuvos degalinių tinklų ryšių su visuomene analizė ir bus sudaryta UAB „Viada LT“ tobulinimo gairės atsižvelgiant į kitas Lietuvos tinklų degalines. Darbo problema. Kaip pagerinti UAB „Viada“ ryšius su visuomene ir su ja susijusius elementus siekiant tobulinti įmonės veiklą. Darbo tikslas. Išanalizuoti Lietuvos degalinių tinklų ryšius su visuomene taip atskleidžiant UAB „Viada“ ryšių su visuomene efektyvumą, remiantis gautais rezultatais sudaryti tobulinimo gaires. Darbo metodai. Tyrimo metu remtasi moksline literatūra. Buvo atliktas Lietuvos degalinių tinklų ryšių su visuomene apklausos metodas, lyginamoji straipsnių tematikos analizė, socialinio tinklo analizė, SSGG analizė. Atlikus tyrimą buvo analizuojami gauti rezultatai ir pritaikyti prie UAB „Viada LT“ ryšių su visuomene tobulinimo galimybių. Darbo struktūra. Įvade aprašomas baigiamojo darbo aktualumas. Teorinėje dalyje aptariama ryšių su visuomene teoriniai aspektai, išskiriamos ryšių su visuomene svarbios funkcijos: įvazdžio samprata ir elementai, socialinės atsakomybė. Praktinėje darbo dalyje pateikiami Lietuvos degalinių tinklų lyginamųjų analizių rezultatai pritaikant juos „Viada LT“ tobulinimo gairėse. Darbo rezultatai – UAB „Viada LT“ nėra pirmaujančioje pozicijoje pagal vykdomas ryšių su visuomene funkcijas lyginant su kitomis Lietuvos degalinėmis Sudarytas UAB „Viada LT“ ryšių su visuomene komunikacijos planas, Socialinio tinklo mėnesio komunikacijos planas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Viada, ryšiai su visuomene, komunikacija en_US
dc.title UAB „VIADA“ ryšių su visuomene analizė ir tobulinimo gairės en_US
dc.title.alternative UAB VIADA Public Relations Analysis and Improvement Guidelines en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra