DSpace talpykla

AB „Telia“ vidinės komunikacijos efektyvumo prielaidos ir tobulinimo gairės

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Bajorūnas, Paulius
dc.date.accessioned 2020-06-30T10:00:34Z
dc.date.available 2020-06-30T10:00:34Z
dc.date.issued 2020-06-26
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3138
dc.description Description of the (professional BA thesis) - The bachelor's thesis analyzes the assumptions of AB Telia Lietuva's internal communication efficiency and provides guidelines for improvement based on the employees' point of view. Internal communication helps to unite employees for a common goal. This requires effective internal communication that informs and coordinates employees and optimizes the resources available in the organization. The main problem of the (professional BA thesis) - The question of the work problem is formed: what are the assumptions of AB “Telia Lietuva“ internal communication efficiency and the most common problems. The aim of the (professional BA thesis) – To evaluate the preconditions and efficiency of AB Telia Lietuva internal communication from the point of view of employees. Selected working methods for scientific literature analysis, quantitative statistical data analysis and online questionnaire. Objectives of the (professional BA thesis): Efficiency of AB Telia Lietuva internal communication. Methods of the (professional BA thesis): Selected working methods for scientific literature analysis, quantitative statistical data analysis and online questionnaire. The structure - The theoretical part discusses the concept and theory of communication, examines communication models and its types. The formal and informal functions of internal communication are extensively analyzed and the criteria and barriers to the effectiveness of internal communication are reviewed. The analytical part conducts research on the organization's effective communication. The project part provides guidelines for effective communication. The conclusion provides a summary of the theoretical and analytical part, and the recommendations section provides advice to the organization based on the results of the study. The work consists - 54 pages, 12 tables, 21 pictures, 18 references and sources of information, 1 appendices. en_US
dc.description.abstract Darbo apibūdinimas. Bakalauro baigiamajame darbe analizuojama AB „Telia Lietuva“ vidinės komunikacijos efektyvumo prielaidos bei pateikiamos tobulinimo gairės, remiantis darbuotojų požiūriu. Vidinė komunikacija padeda suvienyti darbuotojus siekiant bendro tikslo. Tam reikalinga efektyvi vidinė komunikacija, kuri informuoja ir koordinuoja darbuotojus bei optimizuoja organizacijoje esančius išteklius. Darbo problema. Darbo problemos klausimas formuojamas: kokios AB „Telia Lietuva“ taikomos vidinės komunikacijos efektyvinimo prielaidos ir dažniausiai kylančios problemos. Darbo tikslas. Įvertinti AB „Telia Lietuva“ vidinės komunikacijos prielaidas ir efektyvumą darbuotojų požiūriu. Pasirinkti mokslinės literatūros analizės, kiekybinės statistinių duomenų analizės ir internetinės anketos darbo metodai. Darbo struktūra. Teorinėje dalyje aptariama komunikacijos samprata ir teorija, išnagrinėti komunikacijos modeliai bei jos rūšys. Plačiai analizuota vidinės komunikacijos formalios ir neformalios funkcijos bei apžvelgtos vidinės komunikacijos efektyvumo kriterijai ir barjerai. Analitinėje dalyje atliekamas tyrimas apie organizacijos efektyvią komunikaciją. Projektinėje dalyje sudaromos efektyvios komunikacijos gairės. Išvadoje pateikiama teorinė ir analitinės dalies suvestinė, o rekomendacijų skiltyje pateikiami patarimai organizacijai, remiantis gautais tyrimo rezultatais. Darbo rezultatai. Atlikus tyrimą apie „Telia“ vidinės komunikacijos efektyvumą sužinota, kad organizacija susiduria su informacijos delsa ir pranešimų disbalansu. Taip pat kliūtis sukelia darbo aplinkoje kylančios emocijos, nuostatos bei efektyvios komunikacijos edukacijos stoka. Remiantis tyrimu, buvo pateikti pasiūlymai: organizuoti mokymus apie efektyvią komunikaciją ir emocinio stabilumo svarbą darbo aplinkoje. Efektyviausia bendravimo forma visais atvejais išlieka: „akis į akį“ ir „TEAMS“, „Skype“. Informacijos srautui subalansuoti, naudoti grotažymes, iškart pranešti naujienas po oficialios naujienos. Atnaujinti efektyvios komunikacijos strategiją ir ją pristatyti darbuotojams. Darbą sudaro – 54 puslapiai, 12 lentelių, 21 paveikslai, 18 literatūros šaltiniai, 1 priedas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Telia, vidinė komunikacija en_US
dc.title AB „Telia“ vidinės komunikacijos efektyvumo prielaidos ir tobulinimo gairės en_US
dc.title.alternative Internal Communication Efficiency Assumptions and Improvement Guidelines for AB Telia Lietuva en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra