DSpace talpykla

Socialinės atsakomybės komunikacijos Kauno kolegijoje gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Ambrozaitė, Rasa
dc.date.accessioned 2020-06-30T09:57:50Z
dc.date.available 2020-06-30T09:57:50Z
dc.date.issued 2020-06-26
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3137
dc.description There is a lot of socially responsible private sector companies but so is public. It is relevant to talk about public ones because there is not a lot of research about social responsibility in public sector. The main problem of the course paper: Public organizations often incorporates CSR in their practice although they give little attention to effectiveness of CSR communication. The aim of the paper: Research Kauno kolegija CSR internal and external communication. Objectives of the course paper: 1. Analise CSR theory – social responsibility and communication meaning, importance of CSR, organizational communication; 2. Analise in what ways Kauno kolegija spreads information about CSR practise and if it is effective; 3. After analysis is done, give recommendations to Kauno kolegija about CSR communication. Methods of the paper: Analysis of literature, interview, employee survey, content analysis. The structure: The theoretical part discusses about CSR definition, importance of CSR, organisational communication, public sector. The practical part of the work introduces the results of interview with quality management department specialist, employee survey, CSR communication research in Kauno kolegija site, electronic publication, social networks and analysis of CSR reports. Content analysis results were compared to last year results. Kauno kolegija is part of Global Compact network which means it is socially responsible. As a result of research it was found out that most of information about college CSR communication is in website, employees rate CSR communication 7,6 out of 10, the main focus point is community incorporation. The most active communication is in Facebook and website. Analysis of CSR report did not show any major differences. Kauno kolegija should have a CSR orientated communication specialist, which would be responsible for all information about CSR in website, electronic publication, social networks. Some IT changes have to be done in website and electronic publication. The work consists of 54 pages, 3 tables, 20 pictures, 51 references and sources of information. en_US
dc.description.abstract Darbo apibūdinimas: Socialinė atsakomybė verslo įmonėse nagrinėjama daug, tačiau nors socialiai atsakingos būna ir viešojo sektoriaus organizacijos, jų veikla nagrinėjama retai, todėl aktualu išnagrinėti ir jų socialinės atsakomybės veiklą, esamos komunikacijos efektyvumą. Šiame darbe nagrinėjama Kauno kolegijos socialinės atsakomybės vidinė ir išorinė komunikacija, vertinamas jos efektyvumas, pastovumas ir pateikiamos rekomendacijos didesniam komunikaciniam našumui. Darbo problema: Viešos organizacijos dažnai savo veikloje remiasi socialinės atsakomybės principais, bet kreipia mažai dėmesio į socialinės atsakomybės komunikacijos efektyvumą ir gerinimą. Darbo tikslas: Išanalizuoti Kauno kolegijos socialinės atsakomybės vidinę ir išorinę komunikaciją. Darbo metodai: Literatūros analizė, ekspertinis interviu, darbuotojų apklausa, kontent analizė. Darbo struktūra: Teorinėje dalyje aptariama socialinės atsakomybės samprata, jos principai, svarba įmonei, komunikacijos samprata ir komunikacija organizacijoje, viešasis sektorius. Praktinėje darbo dalyje pateikiama Kauno kolegijos vidinės ir išorinės komunikacijos analizės rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiamos rekomendacijos, padėsiančios kurti efektyvesnę socialinės atsakomybės komunikaciją kolegijoje. Darbo rezultatai: Interviu metu buvo išsiaiškinta, jog informacija apie socialinę atsakomybę daugiausia yra skleidžiama naudojantis el. paštu ir interneto svetaine, susirinkimų metu. Darbuotojų apklausa parodė, jog jie Kauno kolegijos socialinės atsakomybės vidinę ir išorinę komunikaciją vertina 7,6 balais iš 10. Apklaustieji pateikė savo pasiūlymus komunikacijos gerinimui, kurie vėliau buvo panaudoti rengiant rekomendacijas komunikacijos gerinimui. Kontent analizė ir lyginimas su praėjusių metų rezultatais parodė, jog populiariausiais komunikacijos kanalais išliko Facebook ir interneto svetainė, o daugiausia dėmesio skiriama bendruomenės įtraukimo ir vystymosi bei darbo praktikos sritims, tačiau bendras naujienų skaičius sumažėjo. Ataskaitų analizė parodė, jog kolegijos socialinės atsakomybės ataskaitas atnaujina dažniau, struktūra ir ten esanti informacija panaši. Rekomendacijose siūloma paskirti už socialinės atsakomybės komunikaciją atsakingą asmenį, kuris patobulins esamą komunikaciją svetainėje, el. leidinyje, socialiniuose tinkluose ir tarp darbuotojų. Darbą sudaro 54 puslapiai, 3 lentelės, 20 paveikslų, 51 literatūros ir informacijos šaltiniai, 2 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject socialinė atsakomybė, komunikacija, Kauno kolegija en_US
dc.title Socialinės atsakomybės komunikacijos Kauno kolegijoje gerinimas en_US
dc.title.alternative Social Responsibility Communication Improvement at Kauno kolegija/University of Applied Sciences en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra