DSpace talpykla

UAB „Explore Baltija“ vartotojų pritraukimas marketingo priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Urbonaitė, Deimantė
dc.contributor.author Tamošiūnaitė, Laura
dc.date.accessioned 2020-06-30T09:00:59Z
dc.date.available 2020-06-30T09:00:59Z
dc.date.issued 2020-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3132
dc.description Relevance of the Work - these days, even well-known companies face a rather complex problem - how to attract new customers. Only by finding out the needs and expectations of consumers, correctly coordinating the marketing complex and its tools, the company can ensure successful operations and the ability to compete in the market. en_US
dc.description.abstract Darbo aktualumas – šiais laikais net ir gerai žinomos įmonės susiduria su pakankamai sudėtinga problema – kaip pritraukti naujus vartotojus. Tik išsiaiškinus vartotojų poreikius ir jų lūkesčius, teisingai suderinus marketingo kompleksą bei naudojamas jo priemones, įmonė gali užtikrinti sėkmingą veiklą bei gebėjimą konkuruoti rinkoje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingo komplekso elementai, kaina, prekė en_US
dc.title UAB „Explore Baltija“ vartotojų pritraukimas marketingo priemonėmis en_US
dc.title.alternative Customer attraction using marketing tools at Explore Baltija UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra