DSpace talpykla

UAB ,,Barosta“ integruotųjų marketingo komunikacijų taikymo galimybės

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Katinskaitė, Brenda
dc.contributor.author Klapatauskaitė, Aistė
dc.date.accessioned 2020-06-30T08:56:59Z
dc.date.available 2020-06-30T08:56:59Z
dc.date.issued 2020-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3130
dc.description Today, integrated marketing communications are important around the world and ensure that all communications used by a company are linked or integrated. They connect with customers and help them go through the various stages of the purchasing process. Also, it is important to remember that the components of integrated marketing communication are exactly what society wants and what every company wants. An integrated marketing communication is a sure way to increase sales, boost revenues and build brand awareness. en_US
dc.description.abstract Šiai dienai integruotosios marketingo komunikacijos yra svarbios visame pasaulyje ir užtikrina, kad visos įmonės naudojamos komunikacijos būtų susietos ar integruotos. Integruotos marketingo komunikacijos ne tik naudingos įmonėms, bet ir vartotojams. Jos užmezga ryšį su klientais ir padeda jiems pereiti įvairius pirkimo proceso etapus. Taip pat, svarbu atsiminti, kad integruotosios marketingo komunikacijos komponentai yra būtent tai, ko nori visuomenė ir ko siekia kiekviena įmonė. Integruotosios marketingo komunikacijos yra vienas iš būdų, kaip padidinti pardavimus, padidinti pajamas ir sustiprinti įmonės žinomumą. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Reklama, asmeniniai pardavimai, tiesioginis marketingas en_US
dc.title UAB ,,Barosta“ integruotųjų marketingo komunikacijų taikymo galimybės en_US
dc.title.alternative Application possibilites of integral marketing communications at Barosta UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra