DSpace talpykla

Prekės ženklo „Bennet Distributors“ žinomumo didinimas marketingo komunikacijos priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Šarakvasienė, Lora
dc.contributor.author Šarakvasas, Aldas
dc.date.accessioned 2020-06-30T08:28:07Z
dc.date.available 2020-06-30T08:28:07Z
dc.date.issued 2020-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3127
dc.description Many studies suggested that a brand creates significant value for both the consumer and the business (Mokhtar et al., 2018). Regarding analyzed literature, greater brand awareness can become a competitive advantage of a company, but to achieve this, it is important to select appropriate and effective marketing communication tools (Siudikienė, 2016). en_US
dc.description.abstract Daugelyje tyrimų yra teigiama, jog prekės ženklas kuria reikšmingą vertę tiek vartotojui, tiek verslui (Mokhtar ir kt., 2018). Iš analizuotos literatūros nustatyta, jog didesnis prekės ženklo žinomumas gali tapti įmonės konkurenciniu pranašumu, tačiau tam pasiekti svarbu parinkti tinkamas ir veiksmingas marketingo komunikacijos priemones (Siudikienė, 2016). en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklas, jo žinomumas, marketingo komunikacijos en_US
dc.title Prekės ženklo „Bennet Distributors“ žinomumo didinimas marketingo komunikacijos priemonėmis en_US
dc.title.alternative Increase of Bennet Distributors brand‘s awareness using tools of marketing communication en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra