dc.contributor.author |
Šarakvasienė, Lora |
|
dc.contributor.author |
Šarakvasas, Aldas |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-30T08:28:07Z |
|
dc.date.available |
2020-06-30T08:28:07Z |
|
dc.date.issued |
2020-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3127 |
|
dc.description |
Many studies suggested that a brand creates significant value for both the consumer and the business (Mokhtar et al., 2018). Regarding analyzed literature, greater brand awareness can become a competitive advantage of a company, but to achieve this, it is important to select appropriate and effective marketing communication tools (Siudikienė, 2016). |
en_US |
dc.description.abstract |
Daugelyje tyrimų yra teigiama, jog prekės ženklas kuria reikšmingą vertę tiek vartotojui, tiek verslui (Mokhtar ir kt., 2018). Iš analizuotos literatūros nustatyta, jog didesnis prekės ženklo žinomumas gali tapti įmonės konkurenciniu pranašumu, tačiau tam pasiekti svarbu parinkti tinkamas ir veiksmingas marketingo komunikacijos priemones (Siudikienė, 2016). |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Prekės ženklas, jo žinomumas, marketingo komunikacijos |
en_US |
dc.title |
Prekės ženklo „Bennet Distributors“ žinomumo didinimas marketingo komunikacijos priemonėmis |
en_US |
dc.title.alternative |
Increase of Bennet Distributors brand‘s awareness using tools of marketing communication |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |