DSpace talpykla

Girstučio kultūros ir sporto centro socialinių tinklų marketingo tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Ulinskas, Jokūbas
dc.date.accessioned 2020-06-29T11:45:12Z
dc.date.available 2020-06-29T11:45:12Z
dc.date.issued 2020-06-25
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3104
dc.description In Lithuania, social networks and the specifics of their activities are narrowly examined and a new topic. In the shops of cultural organizations, for communication purposes, for social networks, used for quite some time. As a consequence, the specifics of Lithuanian authors' publications on social networks, especially in the field of marketing of cultural organizations, are sorely lacking. The main problem of the (professional BA thesis) -Various companies and organizations are investing more and more of their energy and marketing budgets in online and social network marketing. The Girstutis Culture and Sports Center also carries out most of its marketing communication through social networks and its website. Therefore, the question arises as to how consumers evaluate this method of marketing "Girstutis", whether the organization's social network marketing achieves its goal and attracts more visitors to "Girstutis" and improves its image. The aim of the (professional BA thesis) - After the analysis of theoretical sources and empirical research, to provide recommendations to the Girstutis Culture and Sports Center for the improvement of the effectiveness of social network marketing. Methods of the (professional BA thesis) - systematic analysis of scientific literature, questionnaire survey, statistical descriptive analysis. The Structure - in the first chapter, online and social network marketing will be reviewed as an empirical study of the opinion of the visitors of the Girstutis Culture and Sports Center, and in the third place, effective social network stores will be advertised. The work begins with an introduction and ends with conclusions. Every day, social networks are becoming an increasingly powerful tool for online marketing. The majority of respondents indicate that Girstutis social networks lack activity and that they need to be improved. Hire a social network marketing specialist. Create an account on the social network Instagram. Create inclusive content on social networks. Establish new relationships with partners and sponsors. en_US
dc.description.abstract Darbo apibūdinimas. Lietuvoje socialiniai tinklai ir jų veiklos specifika yra siaurai išnagrinėta ir nauja tema. Kultūros organizacijos veikiančios užsienyje, komunikacijos tikslams socialinius tinklus naudoja jau ganėtinai seniai. To pasekoje, lietuvių autorių publikacijų apie socialinių tinklų veiklos specifiką, ypatingai kultūros organizacijų marketingo srityje, labai trūksta. Darbo problema. Įvairios įmonės ir organizacijos investuoja vis daugiau savo energijos ir marketingo biudžeto lėšų į internetinį bei socialinių tinklų marketingą. Taip pat ir "Girstučio" kultūros ir sporto centras didžiąją dalį marketingo komunikacijos vykdo per socialinius tinklus bei savo internetinį tinklalapį. Todėl iškyla klausimas, kaip vartotojai vertina šį „Girstučio“ marketingo būdą, ar organizacijos socialinių tinklų marketingas pasiekia savo tikslą ir pritraukia į „Girstutį“ daugiau lankytojų bei gerina jo įvaizdį. Darbo tikslas. Atlikus teorinių šaltinių analizę ir empirinį tyrimą, pateikti „Girstučio“ kultūros ir sporto centrui rekomendacijas socialinių tinklų marketingo efektyvumo tobulinimui. Darbo metodai. Mokslinės literatūros sisteminė analizė, anketinė apklausa, statistinė aprašomoji analizė. Darbo struktūra. Pirmajame skyriuje internetinis ir socialinių tinklų marketingas apžvelgiamas teoriniu aspektu, antrojoje dalyje atliekamas „Girstučio“ kultūros ir sporto centro lankytojų nuomonės empirinis tyrimas,o trečioje dalyje yra pateikiamos rekomandacijos efektyvesniai socialinių tinklų veiklai. Darbas pradedamas įvadu ir baigiamas išvadomis. Darbo rezultatai. Kiekvieną dieną vis galingesne internetinio marketingo priemone tampa socialiniai tinklai. Didžioji dalis respondentų nurodo, kad „Girstučio“ socialiniams tinklams trūksta aktyvumo ir, kad reikia juos tobulinti. Pasiūlymai. Samdyti socialinių tinklų marketingo specialistą. Susikurti paskyrą socialiniame tinkle „Instagram“. Socialiniuose tinkluose kurti įtraukiantį turinį. Užmegzti naujus ryšius su partneriais ir rėmėjais. Iš viso 56 puslapiai, literatūros sąraše pateikti 33 literatūros ir kiti šaltiniai. Darbą iliustruoja 5 lentelės ir 20 paveikslų. Pridedamas 1 priedas – tyrimo anketa. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject kultūra, sporto centras, socialiniai tinklai, marketingas, Girstutis en_US
dc.title Girstučio kultūros ir sporto centro socialinių tinklų marketingo tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of Social Network Marketing in Girstutis Culture and Sports Center en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra