DSpace talpykla

Kėdainių kultūros centro vykdomų renginių reklamos poveikio vartotojams didinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Balsevičienė, Ieva
dc.date.accessioned 2020-06-29T11:37:21Z
dc.date.available 2020-06-29T11:37:21Z
dc.date.issued 2020-06-25
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3100
dc.description Promotion together with the measures of media has always been, is and will stay a powerful force, which forms the habits and behavior of the consumers (Rupslaukis, Cereska, Jokubauskas, 2019). A strong competitiveness can be noticed in the cultural sector. In order to attract as many customers as possible, organizations of culture creates attractive and catching commercials, which require significant investment. One of the main tasks for the organizations of culture and leisure is to create affective promotion, which encourages to participate in the events. The main problem of the professional BA thesis: to find out whether the promotion of the Kėdainiai Cultural Center is effective and whether it makes some influence to the consumers‘ choice of the events. The aim of the professional BA thesis: to provide the solutions to strengthen the impact on the basis of the theoretical resources and the analysis of the impact of the promotion of the events held by the Kedainiai Cultural Center to the consumers Methods of the professional BA thesis: analysis of the scientific literature, survey questionnaire and statistical data analysis. Anonymous survey was made according to the questionnaire of 24 questions prepared by the author of the work. Investigative scope – 423 residents of Kedainiai. The structure: Professional BA Thesis includes summary, an introduction, theoretical part, where the essence of the promotion, its means, impact to the consumer are analyzed and the impact of the promotion is evaluated. The practical part of the work provides the analysis of the survey questionnaire and its results. The project part of the thesis includes the proposals to increase the impact of the Kedainai Cultural Center promotion to the consumers. Conclusions. The results/conclusions: after the analysis of the theoretical resources, it can be stated that the promotion is effective if it attracts attention, encourages interest, prompts to buy ant makes the consumer to purchase a particular good or service. The empirical research showed residents positive attitude towards Kedainiai Culture Center’s events quality and availability of the promotion. The promotion called positive emotions and interest of the respondents. According to them the promotion of cultural events in Kedainiai is partially effective. Recommendations: to make periodical analysis of the Kedainiai Cultural Center promotion impact to the consumers; to choose the right time to broadcast the promotion on television; to use bright colours for the commercials, to use originality and smart technologies; to employ the professional marketing specialist. en_US
dc.description.abstract Reklama kartu su žiniasklaida visada buvo, yra ir bus galinga jėga, kuri formuoja vartotojų nuostatas bei elgesį (Rupšlaukis, Čereška, Jokubauskas, 2019). Kultūriniame sektoriuje galima pastebėti didelį konkurencingumą, siūlomų renginių pasiūla ganėtinai didelė ir įvairi. Norint pritraukti kuo daugiau klientų, kultūros organizacijos kuria patrauklias ir pritraukiančias reklamas, kurios reikalauja nemažų investicijų. Viena iš kultūros ir laisvalaikio organizacijų užduočių – sukurti vartotojui paveikią reklamą, kuri skatintų dalyvauti renginiuose. Darbo problema: ar vykdoma Kėdainių kultūros centro reklama efektyvi, ar ji daro įtaką vartotojo pasirinkimui renkantis renginius? Darbo tikslas: atlikus teorinių šaltinių analizę ir ištyrus Kėdainių kultūros centro vykdomų renginių reklamos poveikį vartotojams, pateikti sprendimus poveikiui didinti. Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa ir statistinė duomenų analizė. Pagal darbo autorės sudarytą anketą iš 24 klausimų, buvo atlikta anoniminė apklausa internetu. Tiriamųjų imtis – 423 Kėdainių miesto gyventojai. Darbo struktūra: profesinio bakalauro baigiamąjį darbą sudaro įvadas, santrauka (summary), teorinė dalis, kurioje nagrinėjama reklamos esmė, jos sklaidos priemonės, poveikis vartotojui ir reklamos poveikio vertinimas, analitinė dalis, kurioje analizuojami atlikto tyrimo rezultatai, projektinė dalis, kurioje teikiami siūlymai Kėdainių kultūros centro reklamos poveikio vartotojams didinimui, išvados, literatūros sąrašas, priedai. Darbo rezultatai: išanalizavus teorinius šaltinius apie reklamą ir reklamos poveikį vartotojui, galima teigti, kad reklama yra efektyvi tuomet, kai patraukia dėmesį, sukelia susidomėjimą, troškimą pirkti ir priverčia vartotoją nusipirkti siūlomą prekę ar paslaugą. Atlikus empirinį tyrimą apie renginių reklamos poveikį vartotojams Kėdainių mieste, galima teigti, kad kėdainiečiai Kėdainių kultūros centro renginių reklamos kokybę ir naudingumą vertina teigiamai. Reklama respondentams kelia teigiamas emocijas, susidomėjimą, tačiau, anot respondentų, Kėdainių mieste skelbiamos renginių reklamos yra tik iš dalies efektyvios. Rekomendacijos: periodiškai tirti Kėdainių kultūros centro reklamos poveikį vartotojams; aktyviau naudotis socialinių tinklų reklamos galimybėmis; pasirinkti tinkamą televizijos reklamų transliavimo laiką ir tiekėją; reklamose naudoti ryškias spalvas, trumpinti reklamos tekstą, pasitelkti originalumą ir išmaniąsias technologijas; samdyti profesionalų marketingo specialistą. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Reklama, kultūra, renginiai, kultūros centras, Kėdainiai en_US
dc.title Kėdainių kultūros centro vykdomų renginių reklamos poveikio vartotojams didinimas en_US
dc.title.alternative Increasing the Impact of Advertising on Consumers of Events Organized by Kėdainiai Culture Center en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra