DSpace talpykla

Kauno menininkų namų rėmimo priemonių efektyvumo didinimas vartotojų požiūriu

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Urbonaitė, Agnė
dc.date.accessioned 2020-06-26T08:13:52Z
dc.date.available 2020-06-26T08:13:52Z
dc.date.issued 2020-06-25
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3079
dc.description This work discusses the means of the marketing support complex used by Kaunas Artists' House and what consumers think about them. It will be discussed exactly what a marketing suport complex is and for who it is for. Each element of the support complex is discussed in more detail. And in the analytical and project parts, it is writen about the opinion of consumers about the marketing support complex used by Kaunas Artists' House, it is talked about the activities of this institution and suggestions are made for further expansion and development of this institution. The aim is to study the opinion of consumers about the effectiveness of marketing support complex for Kaunas Artists' House and, after reviewing the results, to provide insights on how the situation could be improved. Problem: Kaunas Artists' House uses various marketing communication tools to attract the largest possible number of visitors, but it is not clear whether they really work as well as they would like, which ones are more effective and acceptable to the target audience of this institution. Therefore, this work examines the effectiveness of support measures for Kaunas Artists' House. Aim: to investigate the opinion of consumers about the effectiveness of marketing support complex for Kaunas Artists' House. Working methods: analysis of information sources, quantitative research (questionnaire), research of Kaunas Artists' House support measures. Structure of the work: introduction, theoretical part, which examines the support measures and their effectiveness, practical part, which explains how the visitors of Kaunas Artists' House evaluate the effectiveness of support measures in the institution, conclusions, literature and other sources. Results of the work: based on theoretical material, sponsorship is a key element of the marketing complex, the goals of which are to inform consumers about certain newly introduced products or services, to stabilize sales, and so on. Internet marketing is also an important thing in our modern life. Examining the activities of Kaunas Artists' House and the means of support they use, it can be seen that this institution uses two means of support: public relations and advertising. They have mastered these two tools quite well, but there is room for improvement as they are not reaching their full potential. en_US
dc.description.abstract Šiame darbe aptariama Kauno menininkų namų naudojamos rėmimo komplekso priemonės ir ką apie jas mano vartotojai. Bus aptariama apie tai, kas tiksliai yra rėmimo kompleksas ir kam jis skirtas. Plačiau aptariama kiekvienas rėmimo komplekso elementas. O analitinėje ir projektinėje dalyse tiriama vartotojų nuomonė apie Kauno menininkų namų naudojamas rėmimo priemones, tiriama šios įstaigos veikla ir pateikiami siūlymai, kurie padėtų toliau plėstis ir vystytis šiai įstaigai. Siekiama ištirti vartotojų nuomonę apie Kauno menininkų namų rėmimo priemonių efektyvumą ir, apžvelgus rezultatus pateikti įžvalgas kaip būtų galima pagerinti situaciją. Problema: Kauno menininkų namai, norėdami pritraukti kuo didesnį lankytojų skaičių, taiko įvairiausias marketingo komunikacijos priemones, tačiau neaišku, ar jos tikrai pasiteisina taip gerai, kaip norėtųsi, kurios iš jų yra efektyvesnės ir priimtinesnės šios įstaigos tikslinei auditorijai. Todėl šiame darbe nagrinėjama problema: ar Kauno menininkų namų rėmimo priemonės efektyvios bei kaip jų efektyvumą didinti. Tikslas: atlikus mokslinės literatūros analizę ir ištyrus lankytojų nuomonę apie Kauno menininkų namų rėmimo priemonių efektyvumą, pateikti rekomendacijas organizacijai rėmimo priemonių efektyvumui didinti. Darbo metodai: informacinių šaltinių analizė, anketinė apklausa, Kauno menininkų namų rėmimo priemonių analizė. Darbo struktūra: įvadas, teorinė dalis, kurioje nagrinėjamos rėmimo priemonės ir jų efektyvumas, praktinė dalis, kurioje aiškinamasi, kaip Kauno menininkų namų lankytojai vertina rėmimo priemonių efektyvumą įstaigoje, išvados, literatūra ir kiti šaltiniai. Darbo rezultatai: remiantis teoriais šaltiniais, rėmimas yra pagrindinis rinkodaros komplekso elementas, kurio tikslai – informuoti vartotojus apie produktus ar paslaugas, stabilizuoti pardavimus rinkoje. Internetinė rinkodara taip pat yra svarbus dalykas šiuolaikiniame gyvenime. Ištyrus Kauno menininkų namų veiklą ir jų naudojamas rėmimo priemones, matoma, jog ši įstaiga naudoja dvi rėmimo priemones: ryšius su visuomene ir reklamą. Jie yra gan gerai įvaldę šias dvi priemones, tačiau ne visos galimybės išnaudojamos. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Kauno menininkų namai, rėmimas, rėmimo priemonės en_US
dc.title Kauno menininkų namų rėmimo priemonių efektyvumo didinimas vartotojų požiūriu en_US
dc.title.alternative Increasing the Efficiency of Kaunas Artists’ House Online Marketing from Consumers’ Point of View en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra