dc.contributor.author |
Galdikienė, Elena |
|
dc.contributor.author |
Norgailienė, Renata |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-19T07:43:18Z |
|
dc.date.available |
2020-06-19T07:43:18Z |
|
dc.date.issued |
2020-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2939 |
|
dc.description |
A loyal employee is a target of any organisation acting in a conventional business environment. The loyalty of employees has a positive effect on organization᾿s activities within the increase of employee commitment, improvement of service quality, attraction of new investments and increasing the rates of profitability. |
en_US |
dc.description.abstract |
Tradicinėje verslo aplinkoje veikiančios organizacijos siekiamybė yra lojalus darbuotojas. Darbuotojų lojalumas daro teigiamą įtaką organizacijos veiklai per darbuotojų įsipareigojimo didinimą, paslaugų kokybės gerinimą, investicijų pritraukimą, darbuotojų paieškos, įdarbinimo, apmokymo sąnaudų mažinimą, darbuotojų pasitenkinimo didinimą, pelningumo rodiklių didinimą. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Lojalumas, lojalumo stiprinimas, motyvavimas, motyvacija |
en_US |
dc.title |
UAB „Relana“ darbuotojų lojalumo stiprinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Increase of employee loyalty at Relana UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |