DSpace talpykla

UADBB „Olvirga“ marketingo komunikacijos taikymas siekiant pritraukti vartotojus

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Zarankaitė, Giedrė
dc.contributor.author Andrijauskaitė, Vitalija
dc.date.accessioned 2020-06-19T07:36:32Z
dc.date.available 2020-06-19T07:36:32Z
dc.date.issued 2020-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2938
dc.description An ongoing marketing communication process is essential for any organization which wants to succeed in today’s marketplace. Properly applied and used marketing communications can attract new customers and help retain existing ones. There are many different marketing communication tools that can serve for different purposes. Therefore, the problematic question arises, what new marketing communication tools must UADBB Olvirga use in order to attract consumers? en_US
dc.description.abstract Kiekvienai organizacijai, norinčiai sėkmingai veikti šiuolaikinėje rinkoje, yra būtinas nuolatinis marketingo komunikacijos procesas. Tinkamai taikoma ir naudojama marketingo komunikacija pritraukia naujų klientų ir padeda išlaikyti jau esamus. Egzistuoja daug skirtingų marketingo komunikacijos priemonių, kuriomis gali būti siekiama skirtingų tikslų. Todėl kyla probleminis klausimas, kokias naujas marketingo komunikacijos priemones turi taikyti UADBB „Olvirga“ siekiant pritraukti vartotojus? en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingo komunikacija, reklama, asmeniniai pardavimai en_US
dc.title UADBB „Olvirga“ marketingo komunikacijos taikymas siekiant pritraukti vartotojus en_US
dc.title.alternative Professional BA thesis. Application of marketing communication to attract customers at Olvirga UADBB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra